24 Aralık 2009 Perşembe

ninjanın siniri


Bazı insanlar varki onlar insanları insanlıktan çıkartıyor böyle insanlarıda ben çekiyorum anlaşılan tamam kardeşim ben bir hata yapmışım bebekken demir parçası yuttumda siz ne halt edipte mıknatıs yuttunuz yaa..İşte bu insanlardan biri hayatıma girdi ve beni sinir ederek çıktı bir ninja olarak tabiki çok sinirli ve saldırgan yapıdayım lakin yani ama bir ninja kadar sabırlı olmama rağmen bu sabrımı yıkmış beni sinirden köpüm köpüm köptürtmüş ,kafamın üstünde üç nokta ünlem soru işareti çıkartmış.çaydanlığın,kettle(ketıl)ın su fokurdatması gibi fokurdatmıştır beni.Yani Gelelim ve hasıl olayımızda beni bu kadar sinir eden hususa .İnsanın karşısındaki insan pasif,sessiz(nora sessiz değil boyut aşmış ruh hastası tipi) ,hiç bir dediğine cevap vermiyorsa ozaman sorun vardır kardeşim.Az kalsın ninjalıktan istifa edip samuraylığa geçip kendime seppuku (harakiri) yapıcaktım...Ama sonra kendime dur çüş napıyorsun sen yaa neden kendine harakiri yapasın dedim.(bu harakiri hayal ürünü tabi gerçekte yok böyle bişey :D )oturdum yoga yaptım ve tüm sinirimi şimdilik attım .karar verdim ben sinir olcağıma o sinir olsun değilmi.İyilerin intikamı affetmek yada susmaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder