2 Ocak 2010 Cumartesi

NEW YEAR ((oshougatsu)

Yeni bir yıl bitti haa hayatımızda herhangi bir değişiklik atraksiyon oldumu hayır olmadı ama genede takvimden bir yaprak daha gitti geriye bakınca bir yığın yaprak var ileriye bakıncada bir sürü yaprak var (sinir oldum ya baya yaprak var :P).
Yeni yıla millet eğlenerek girmişken ben tüm günümü ilginç bir durumda geçirdim sabahın 6 sında kalkıp memleket yolları tuttum arabada sürekli uyudum iki saat sonra dedmlere varmıştım ev okadar soğuktuki iliklerimin ilikleri varsa onlar bile dondular bu seferde soğuktan uyumaya başlamıştım...Allaha şükür dedem halime acıyıp sobayı yakıverdi.Ordan tekrar İzmire döncektikki anam arabadaki insan sayısı artmış ben nerde oturcam bağajdamı oturdum annemin kucağına(zavallı annem 50 kilogram ağırlığında bir insanı kucağında taşımak kim bilir naSIL bir duygudur:P:D) onunda kucağında uyumuşum derken birşeyler yemek için durduk halan telefonunu şarja taktı _inşallah unutmam dedi.ve nitekim unuttu unuttuğunu fark ettiğinde 90 km ilerlemiştik onları arabadan indirdik .90 km git 90 km gel bu arada tamamen uyudum bir ara uyandım can sıkıntısından yandaki arabaya bakıp oğlum bizim arabayı geçemezsin falan demeye başladım.Vel hasıl telefonu alıp döndük izmir yollarına düştük eve vardık.Bu seferde PTT(PijamaTERlikTelevizyon) yada daha doğrusu ptb(pijama terlik bilgisiyar)mı demeli odada Himono onna misali yerde oturup çiğdem yiyip gazoz içtik ve bu tam 9 den 12 ye kadar sürdü arada birde pasta yedik.Bundan daha ilginç ve keyifli bir yeni yıla giriş olamaz itinayla tavsiye edilir(:P)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder