4 Ocak 2010 Pazartesi

Sana olan Aşkım nedenmi bitti?



Nedenmi aşkım bitti?
Çünkü ben senin gözlerini seviyordum
Gözlerinin içinde büyüyen o masumluğu seviyordum
oysa o masumluk yitip gitmiş geç görmüşüm ben
Geceleri seviyordum ben
Seni görmek için dualar ediyordum tanrıya
Günlerce hasret kaldığım yüzünü
Görmek için bir umutla geceyi bekliyordum
Gündüzler dar geliyordu
Seni gördüğüm zaman başka bir ben oluyordum
o sevecen ,o saf kız ben oluyordum
Başka bir ben oluyordu
Seni kalbimin en güzel yeriyle seviyordum
Öyle çok seviyordumki
Görememişim ben gerçeği
Senin ellerimin arasından yitip gittiğini
Başka ellere gittiğini
Aşkım nedenmi bitti?
Sandımki benim sevgim ikimize yetti
Bu gönül işleri bunlar yerindeydi
Biz tutunursak sevgimize
Gelirdi aşkın temelleri belki
Ama sen gittin uzaklara
Benim seni göremiyceğim yerle
Arkana hiç bakmadın giderken
Git dedim sadece ama baksaydın arkana
Son birkez görseydi gitme diyen gözyaşlarımı
işte o an bitti sevgim
Hiç fark etmemişim ben ne hayaller kurmuşum
Hiç fark etmemişim çok sevmişim
şimdi bana tek görev kalmış
Başı dik durmak..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder