8 Ocak 2010 Cuma

Yardımsever Ninjanın Anıları





Hayatımda başıma ne geldiyse şu iyi niyetimden geldi zaten neden bu kötü huyumdan vazgeçemiyorsam bilmiyorumki olmaz yardım etmesem olmaz yazık değilmi hem...
Dersten çıkmış kafa üçbuçukken kütüphaneye gittik...
Dört kişilik yerde iki Sandalye doluydu diğerlerinede madem biz oturalım dedik ama çok kısa sürdü iki Tane bolca çirkef kız gelip kalkın burası bizim yerimiz demezmi.
Tabi bizde başka yer aramaya başladık.
Derken bulduk çok mutluyduk bu sırada iki kız geldiler her yer doluydu onlarda dolu olan yerlerden birine oturdular işte bundan sonra benim saf salaklığım oldu.Ne işin var senin insanlık yapıyorsun.Ki o sırada yeşil çayımı içip ekmeğimi yerken matematik yapıyorum bunun verdiği bir mutlulukla dedimki
-kızlar orası dolu biz dademin başkalarından azar yedik bari siz yemeyin ..
-hmm dolumu (körlersanırım çantaları görmüyorlar o ayrı )
-isterseniz yanımıza gelin ...(hay dilim kopaydı)


1.kız:geliriz ama pişmaniyemizden erseniz ancak.
-teşekkür ederiz biz almayalım.(sanki biz istedik allah allah )
neyse oturdular biz arkadaşımla ders yapıyoruz bunlar bağıra bağıra gülüyorlar derken çok sinirlendik ters ters baktık.Bu sırada o yerin sahipleri geldi çocukları tanıyorum bizim sınıftan arkadaşın arkadaşları.Kızlarla tanışıkmışlar kızlar hoplaya zıplaya çocukların yanına gittiler.
konuşuyorlar yanımızdan ayrıldılar bir ara duyduğumuz cümle :
-Şurda oturan lanet kızlar dedilerki;"siz çok kötü insanlarmısınız herkezi tersleyip kovuyormusunuz."
Yanlış duyduk falan demeye başladık nitekim demediğimiz şeyler için suçlanıyorduk.
Çocuklardan biri bana kötü kötü bakıyordu.Ertesi gün sınıfa gelmezmi .
-arkadaşım bakarmısın bir buraya dedim
-efendim
-yanınızda dün iki kız vardı ya
-hangi kızlar
-şu pişmaniye yiyip insanı pişman eden kızlar
-haa bildim bildim evet
-onlar dün size bizim sizin hakkınızda kötü insanlar onlar dediğimizi mi söylediler yoksa biz yanlışmı duyduk.
-evet öyle dediler ....
-biz böyle bir şey demedik onlara kim oturuyor bile onu bile sonradan gördük..
Olanları anlattım çocuk gül gül öldü bende sinirden ölmüştüm dün haksızlığa gelemiyordum...
Kısadan hisse derseniz yardım ederken dikkat edin ,hiç bir zaman boşver sormayayım demeyin çünkü bazen sormak en iyisidir sonradan bu kişiler zeki olduklarından işinize yaraya bilir ....




not:13.eylül 2011 günü bugün o çocuk en yakın arkadaşlarımdan biri oldu :)Bir yıldır çok iyi bir dostluğumuz var şans işte ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder