23 Eylül 2010 Perşembe

Okullu oldum :)


Sonunda okullar açılıyor şu uzun tatilden öyle sıkılmıştım ki bu sene benim uğurlu yılım..Teyze oldum ,aşkı buldum ve üniversiteye başlıyorum yani bol şanslı bir sene ..Teyze olmak mükemmel bir hismiş bunuda öğrendim hergün onu düşünüyorum resimlerine bakıyorum ve üzülüyorum çünkü ona ulaşamayacağım kadar uzak bir mesafede ben İzmirde o ise İstanbulda büyüü koca adam oldu-2 aylık ^_^ - ama olsun ona olan sevgim azalmıyor katlanarak büyüyor ve kim dediyse yanlış demiş "gözden ırak gönülden ırak olurmuş." bu söz külliyen yalan ne minik bebişim gönülden düştü nede biricik sevdiğim ikisinede hasretim ama gönülden düştükleri yok onu diyenin bence duyguları gelip geçiciymiş :D
Asıl heyecanlandıran şey okula başlayacağım 4 gün sonra ve bilmediğim bir yer olduğu için hem tedirginim hemde yeni bir yerleri göreceğimi bilmenin heyecanı ile gün sayıyorum..
Birick sevdiğim içinde endişeliyim bu yıl onun için zor bir çalışma temposu içinde geçicek ve umarım oda istediğine ulaşır ben yanında olsamda olmasamda onun başarılı ve mutlu olduğunu görmek isterim umarım benim şansım daha doğrusu Kerem bebeğin şansı onada bulaşıyor..
Şimdi okullu olduk sınıfları doldurduk sevinçliyiz hepimiz yaşasın üniversitemiz :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder