17 Ağustos 2011 Çarşamba

1.öykü- SemizOtuyla Pırasanın Aşkı

Semizotu her sene olduğu gibi gene olduğu yerde dururken yanında bir şeylerin kıpraştığını fark etti..
Minik bir semizotumuydu acaba çıkan bir türlü karar veremedi..Derken gökyüzü tepeye çıktı ,aşağı indi,bulutlar çıktı,indi..Semizotunun dibi kıpraştı durdu derken değişik bir şey çıka geldi..
Birde ne görsün bu bir pırasa..
Çok şaşırmıştı semizotu bir pırasanın onun dibinde ne işi vardı öyle..
  - Bak bakayım sen bana !
 -Efendim bana mı dediniz ? ^^
 -Evet söyle bakayım Pırasa adın var mı senin kimlerdensin sen böyle
 -Adım Pıransa Pırlasankaya efendim buraya tayinim çıktıda..
 -Haha şakacı seni alay mı ediyorsun benimle hepimiz sebzeyiz burada ne tayini..Hay Allahım tüm delilerde beni bulur zaten..Bu arada bende Semiz Temiz im..
 -Memnun oldum Semiz Temiz Hanımefendiciğim siz ne kadar güzelsiniz öyle..
 -Bak sen şu kadarcık boyunla sapıklık mı yapıyorsun ..
 -Yok estapitipiti ne haddimize gerçekleri söylüyorum..
 -Peki bakalım anlat bana hikayeni Pırasa Pırlasankaya..
...Tobe Cont.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder