10 Ağustos 2011 Çarşamba

Eski Türk Filmi Severim-Nisan Yağmuru

Öncelikle videodaki filmin adı "KADIN ADLA UNUTMAZ" şarkıyı söyleyen Berkant(<3) ,Nisan yağmuru adlı eserdir...Zevkle dinleyiniz.....
Ben en çok EDİZ HUN u severim ..Öyle severim ki bir filmini gördüm mü iki elim kanda olsa izlerim yegenim kucağımda izlemişliğim çoktur..Öyle saplantılı bir sevgiki üşenmedim hayatını araştırdım saatlerce resimlerine baktım..Gördüm ki sevilmeye değermiş..Diğer sanatçılar gibi seks furyasına alet olmamış mesleği bırakmış..
Ben en çok HÜLYA KOÇYİĞİT  i severim..Hele bu ikili aynı dizideyse değmeyin keyfime işte ancak o zaman çıkar keyfi..
Yıllarca hayallerimde onları evlendirdim..Hatta neden evlenmediler ya rabbim birbirlerine ne çok yakışıyorlar hiç mi birbirlerinden etkilenmemişler diye düşündüm ..Meğer evlenmek istemişler sevmişler birbirlerini ama Hülya Koçyiğitin annesi onay vermemiş..Eee ne diyelim her işte bir keramet vardır ..Ama birbirlerine ne kadar çok yakışıyorlar..Sağolsın TRT1 geçen temmuz ayında bu ikilinin pek çok filminini ardı ardına yayınladılar bende zevkden dört köşe olarak izledim...Ne Ediz Hun*un yakışıklı yüzü nede Hülya Koçyiğit*in güzel yüzü yıllarda eskimiş..Hala ikiside güzeler..sanki zamana meydan okumuş gibiler oysa Tarık Akan,Cüneyt Arkın,Kartal Tibet,Filiz Akın ne çok değiştiler...Ama benim ikilim sadece biraz zamana yenik düşmüşler o kadar..Keşke onları tekrar aynı filmde görsem..Gerçekten hoş olurdu..En çok "Kadın Asla Unutmaz" ve "Hıçkırık" ,"Samanyolu" favorim...
İlk iki filmde de asker olmuş Ediz hun birinde bahriyeli diğerinde teğmen pilot rolünde üniforma öyle cukkkk diye oturmuş ki üstüne gerçekten hakkını vermiş..Neyse herkes ne çok sevdiğimi anladı zaten..Artık benden bu kadar ..bence sizde bir filmlerini izleyin benim gibi... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder