14 Ağustos 2011 Pazar

Yardım çağrısı

Aslına bakarsanız dünyada binlerce şey olmasına rağmen biz sadece bir kaçına rastlıyoruz..Dünyada pek çok çocuk ölürken biz ne yapabiliyoruz..Hiç..
Gerçekten bunu yazmak bile öyle güç..Televizyonda kanalları değiştirirken haberleri görüyorum normalde durmam bile hep cinayet hep ölüm dayanamıyorum izlemeye ben halkın gazete okuyan kesimindenim orada cinayet sayfalarını atlayabilirsiniz..
Neyse durdum bir an ..Afrikalı biz zavallı çocuğun an ve an ölümünü izleyen ,izlerken ağlayan ingiliz bir kadın gördüm..Hissettiklerimi anlatamam..Çocuğun ölmesini bekleyeceğine neden onu kucağına alıp birşeyler yedirmiyorsun ,içirmiyorsun neden doktor getirmiyorsun ..Nasıl bir insanlıktır bu nasıl birşeydir..Hayvanlar bile ondan daha merhametli nasıl olurda zavallı çocuğu akbaba gibi izler..Hala aklım almıyor.Ben artık insanları anlamıyorum ..
Lütfen bu seneki bağışlarınız türk kızılayı sitesi veya türk diyanet işlerinden okuyarak telefonunuzdan attığınız 3 mesaj bu insanlara 15 tl olarak gidecek..Ne olur milliyetçilik yapıp benim halkım açken ben onlara atamam demeyin..Zamanında Afganistan bizimle hiç bir komşuluğu yokken bize kurtuluş savaşında para göndermiştir ve bizde onlara hala yardım etmekteyim..Yardımlaşmalar bir halkın kurtuluşudur..Aynı durumda bizde olabilirdik o zaman ne diyecektiniz...Ne olur vicdanınızı bu gece dinleyin ...
Bağışlar için;
 http://www.diyanet.gov.tr/turkish/dy/Diyanet-Isleri-Baskanligi-Duyuru-11784.aspx
okuyabilirsiniz..
Veya
http://www.kizilay.org.tr/kurumsal/haber.php?t=-Haberler-Afrika.Aclik.Cekiyor.Turk.Kizilayi.Yardima.Kosuyor

Diyanet üzerinden yollamak için 5601 e 
Türk kızılayı üzerinden yollamak için 2868 "e boş mesaj atarak yollayabilirsiniz..
Her bir mesaj bir can demek,bir can insanlığa atılan güzellik demek.. :'(
Teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder