10 Ağustos 2011 Çarşamba

Tavsiye Film İsteyenlere Lokum Tadında..

Dün ne izlesem diye çeşitli sitelerde dolaşırken uzun süredir izlemek istediğim bir film olan KEFARET i izlemeye karar verdim hemen açtım..Gerçekten hoştu tamam kabul edelim tatmin olmayabilirsiniz ama bu kişilerin doğallığını ve o devre uygun davrandıkları gerçeğini değiştirmez ..Cecelia ve Robin  aşklarını katıksız yaşamak istediklerinde küçük bir safın onların tüm bir yaşamını alt üst edeceğini kim bilebilirdi ki..Oysa babası üstüne basa basa "gözlerinle gördün mü?" sorusuna yalan söyleyip "evet gördüm robin di "diyebileecek kadar ahmak bir kız..Ve yıllarca bunun bedelini Cecelia- Ah zavallı aşık gerçekten aşık olduğunu kanıtladı..Bahtsız Robin-Onun kadar yakışıklı ve zeki bir gencin hem iftiraya uğradığı yetmedi tüm yaşamı mahvoldu..Ve küçük Ahmak-Tüm yaşamı boyunca pişmanlıklarla boğuştu...Konuyu çok kısa anlatacağım özellikle olaydan bahsetmemeye çalışıyorum tadı kaçsın istemem :)
Robin zeki bir genç adamdır annesi Cecelia*ların evinde kahyadır ve kızımızın babası senelerdir bu genç adamı okutmaktadır..Bu ikili birbirlerine deli gibi yanmaktadı gençlik ateşiyle biraz ileri gidecekken küçük Ahmağımız herşeyi yanlış anlar ve felaketler başlar...


Ve gelelim diğer filmimize ben Türk yapımı film izleyen biri değilim haaa Ediz Hun  ve Hülya Koçyiğit olursa o ayrı..Genelde son yıllardaki türk filmlerinden Vavien ve bir kaç filmden hoşlandım..Dün den geliş onu gördüm ..Adı "Bizim Büyük Çaresizliğimiz" adlı bir film resimdeki oyuncuları görünce İlker Bey ve Fatih Beyi hemencik izlemeliyim dedim..Açtım izlemeye koyuldum kamerayı özelliklemi öyle seçmişler yoksa bütçe kıtlığından bilemem ama biraz mat buda tabii hoş olmuyor ama biraz sabır ederseniz hemen filmin günlük yaşamda olabilecek herşeyi barındırdığını hissebiliyorsunuz..Olayımız şöyle oluyor; Ender ve Çetin birbirlerini dünyalar kadar seven arkadaşlığın kitabını yazmış birlikte yaşamaya 3 ay önce başlamış eski dostlardır derken birgün eski arkadaşları Fikret ailesiyle beraber arabadayken kaza geçirir ve anne babasını kayıp eder onun Almanyaya dönmesi lazımdır ama kız kardeşi Ankarada yapayalnız kalacaktır..Bu ikiliye Ultimatom yaparak Nihal i onlarla yaşamya ikna eder..
Derken tahmin edilen olur ve oğlanlarımız kıza aşık olur..Birbirlerine Nihale olan aşklarını söylerler..Tahmin ettiğiniz üzere birbirlerine dalmazlar dövmezler sarılıp birbirlerii öperler destek olurlar..Nihale hiç bir zaman sarkmazlar herşeyi içlerinde yaşarlar hem Nihalin ağabeyleri hem babası olurlar..Nihal değişir bazı hatalar yapar..Bla Bla Bla siz izleyin artık değilmi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder