24 Ağustos 2011 Çarşamba

Veda Busesi-Ablam ve Yegenime İtafen..

Çok seviyorum ben onları nasıl anlatsam size örnek vermek gerekirse görmediğim bir deniz canlısı gibi merakla ,aşkla seviyorum onları ..Bir kuş gibi özgür seviyorum kanatlarımın altına alabilecek kadar..Bir bebek yumuşaklığıyla seviyorum tertemiz ,pembe,mis kokulu...
Sıla koyuyor insana ablamdan ayrılmak yegenimden ayrılmak üç koca ayı birlikte geçirdiğim o insanları bırakmak hergün  10 defa altını temizlediğim emzirdiğim yegenimi "biberonla" bırakmak..Ablamla izlediğimiz dizileri ve benden habersiz izlediğini öğrendiğim dizim için münakaşa edişlerimizi ben işte bunları seviyorum..
Şimdi düşünüyorum da ablam evlenmeden önce bebek sahibi olmadan önce onunla didişmelerimiz bitmezdi hatta aynı ortamda nefes bile almaya tahammülümüz yoktu şimdi herşey bu kadar nasıl değişti resmen birbirimizsiz olamıyoruz..
İkimizde ikizler kızıyız.:)
Yegenim minik bebeğimiz bize uğur getirdi..Onun o gülüşüne ölürüm ki ben ..Ömrüm o benim..Ölürümmm...
İşte böyle şimdi sabah olacak ben kalkmak istemeyeciğim bir hava limanından ancak bu kadar nefret edebileceğim ikinci bir emre kadar sevmeyeceğim orayı o uçak götürdüğü gibi getirene kadar sevemeyeceğim gökyüzünü..
Ablamı seveceğim ben..
Meleğimi seveceğim..
Onu kucağımda "Seninle herşeye varım ben sen benim uğurlu yolumsun.." şarkısını söylerek çevirdiğim sonra yere bırakınca sarhoş gibi düşen yegenimi düşüneceğim..
Her gün özleyeceğim...


o yüzden bu şarkı onlara gelsin..
Biliyorum bir gün bir gemi gelecek
Bu sensiz limana ama o gelene dek
Sensiz kalacak bu şehir 
Sensiz kalacak bu liman 
Sensiz kalacak bu güller
Taki o gelene kadar gökten yıldız toplayacağım
Senin o salkım salkım saçlarına ışıl ışıl
Bir taç yapmak için ..
Not: Emily ve Joe sizi seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder