24 Eylül 2011 Cumartesi

Dvdlerim Geldi..

Evet uzun zaman biriktirdiğim sabır ettiğim her gün kesip gözüm gibi baktığım kuponlar dahilinde sonunda "Kapalı Gişe Dvd Setime" sahip oldum..Aslında 1 ay önce almalıydım ama oraya gitmek zor geliyordu..Babama "Git al" dediğimde "sonra" diyerek geçiştirdi..Dün iyi ki görmüşüm klavyenin altın mor bir poşetin içinde kuponlar hizaya gelmiş "artık bizi aldır be hacı " diyorlardı..Hemen babama verdim ve iyi ki vermişim..2 kutu kalmış ve 1 tanesini ben aldım geri kalanlara Allah yardım etsin..Kolay değil 39 kupon biriktirdik biz..Ki bazı günler ekstra gazete alıp almadığım günleri de tamamladım ki ben 44 kupon yolladım :)
Tabii bu işlere alışığım şark ve garp olarak ayrı ayrı edebiyat setleri için kupon biriktirdiğimden biliyorum bu işleri..Neyse size yepyeni tap taze fırından çıkmış gibi güzel Dvd lerimi göstereyim..
        Kitaplıkta onlaradabir raf açtım..Sırayla dvdler,albüm ve filmler,belgeseller,kaset,plak,seyahat kitabı
       Üstünde sayıları varmış ama ben öyle kafama göre yerleştirdim...



               Bana iyi seyirler..Size de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder