14 Eylül 2011 Çarşamba

İyi Yüreklim

Kendi dünyam var benim yalnızca benim olduğum..
Kimsenin bilmediği görmediği..
Görmeyi tahmin edemediği..
Gizlerim var benim kendimi şaşırtan insanları şaşkına çeviren..
Hepsi benim ama herkesin görmediği bir ben..
Yalnızca yüreğime bakabilecek birinin göreceği bir ben..
Daha sığ daha derin..
Daha hüzünlü bir ben var içeride..
Anlamaya imkan vermeye..Bir zırhla çevrili..
Bir şarkı var dilimde tutturduğumçç
Yalnızca kendimi söylediğim şarkılarım..
Ve hayallerim var sadece kendi üstüme kurduğum temelleri..
Öğrendim ki başkalarının üstünden hayal olmuyor..
İçimde danslarım var benim..
Kimsenin görmediği valsler..
Kimsenin bilmediği şarkılarla..
Bir beni uğurladım içimden ..
Bir benki uğurladığım "iyi yüreklim"..
Bir ben var ki içimden taşacak diye tuttuğum..
Görene has..Gönlüme ait..Bir kafeski yürek ..
Kırıp gezemez gögüs kafesi zindan..
Öyle işte..
Kavuşuruz değil mi..
Bilmediğim bir şey..
Bir hayal..

Başlığı Taner-İyi Yüreklim adlı şarkıdan esinlendim..Bilmiyorum işte içimden geldi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder