25 Eylül 2011 Pazar

Kapımdaki Düşman:Komşumuz

Karşı komşularımızı sevmiyorum..O kadar çıkarcılar ki..her şeyi bizden istiyorlar ..Gına geldi artık yeter yeter..Biz onlardan bir şey istesek yok..Hep onlar bizim külümüze muhtaç anlamıyorum ki...Ziraa kendilerinin durumu bizden daha iyi..
Bugün karşı komşu çaldı kapıyı "Allah !Gene ne isteyecek" 3 senede her gün 3 defa fenalık geçirtecekler ya.."kızım annen evde mi?" Annem iyi kalplidir kimseye kıyamaz veririr hemen hatun çözmüş olayı.."Yok" dedim .."şimdi aşağı indim sordum kıza bir şey lazım mı diye yok dedi geldim asetonu bitmiş varsa versene".."Bir bakayım dedim" tabi ki var asetonu boya yaparken tiner yerine kullanıyorum resmen ..Neyse bir yanım verme biter kesin diyor diğer iyi tarafım yalan söyleme diyor..Ben gene o iyiyi dinledim..Verdim..15 dk sonra aseton ağzına kadar dolu verilip dipten üç parmak kalarak geri alındı..Anlaşılan kaplara boşaltılmış gene...Ya resmen kapıdaki düşman bunlar ya şimdi git bir daha aseton al tamam ucuz şey ama bu kadar sömürgü olmaz ki arkadaş ben utanırım isteyemem yani..Evimizin tam önünde bujiteri var sepet sallasa kızlar verir zaten..Anlayacağınız ben fena mağdurum ya..Resmen..
Mağdurum mağdurum çok mağdurum mağdurum(simge)
                Aynen aynen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder