23 Eylül 2011 Cuma

Karmaşık

Bir şey istemek mi yorar insanı?Yoksa olmayacağını bildiğimiz şeyleri istemek mi?
Genelde dikkat ettiğim şet olmayacağını bile bile insanların bir şeyleri istemesi ve olmaması ..
Mistiklik olayına inanıyorum ama çok değil..Açıkcası bir dua ile tek seferde yada binlerce kez dua edilip de tüm vücudu felçli bir adamın kurtulduğunu görmedim..Şimdi bunun konuyla alakası var..Bu bir örnek..
Bazen kendim düşünüyorum da "Bu son Allahım"diyerek başladığım duaların sınırsızlığı..Ürkütüyor arkadaş..Çünkü bu son diye bir şey ben ölene kadar devam edecek bir kısır döndü..Kısır diyince kötü oldum bak ..Tamam tamam..
Şimdi bu güzelim yazıyı devam ettirmek istiyorum ama odamın camından giren o güzel gözleme kokularını alıyorum ve tüm fikirlerim gözleme ile doluyor..Hak mı bu şimdi ne kadar saptım olaydan farkındayım..
Ama vazgeçmiyorum ve devam ediyorum..Velhasıl kelam efendim aslında bizi en çok arzuladıklarımız yoruyor..Hayır hiç bir şey arzulamayalım demiyorum..Elbet bir yerde birşeyler arzulamak hepimizin doğasında var..Çikolatayı arzularsınız,çiçeği,bir abajuru,elbise,ayakkabı,hayvan,insan vs...Bunlar bu şekilde sürüp diğer..Hatta daha vahim intihar arzulayan bile vardır.. Ama kendi adıma konuşayım büyük büyük isteklerim yok ki Allahtan..Ha bazen uçuk kaçık şeyler istediğim oluyor ama zaten olmayacağını biliyorum ve olmuyor ...Artık rüyalar aleminde yaşamanın hiç bir anlamı olmadığını fark ettim"etmiştim zaten"...
Demem  o ki ..


                             "Tanrı Cevizi Verir Ama Kırmaz"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder