16 Eylül 2011 Cuma

Melekler

Meleklere inanır mısınız?
Pek çok kişinin inandığı ama önemsemediği görülmeyen varlıklardır onlar..
Benim sevdiğim dinsel öğelerden biridir zaten iki öğeyi çok severim dinsel olarak
Meryem Ana ve Melekler..
O yüzden bugün meleklerimden biraz söz etmek istiyorum...
Onlar görmediğimiz haklarında hiç bir fikre sahip olmadığımız varlıklardır ama herkes sadece bizim dinimizde değil en ilkel dinlerde bile melek olgusu kültürü vardır..Bizi koruduklarına hatta tertemiz olduklarına..Bir çift kanadı olduklarına inanırız böylece uçarak bizi koruyabilirler..

Onların bembeyaz kanatları vardır..Çok güzeldirler..Erkek yada kadın olarak tasvir edebiliriz..
Bende meleklere çok inanan seven biri olarak neden böyle bir yazı yazmayayım dedim..
Geçen aylarda İstanbul a gittiğimde kendime bir melek kolyesi aldım..Takınca koruyor gibi geliyor..Tabii yok öyle birşey biliyorum ama dokunmak parmak uçlarımda hissetmek hoşuma gidiyor..

Dün bir dilek ağacı gördüm önünde resim çekilirken dükkan dikkatimi çekti dükkana aitti ni tekim ağaç..Dükkanın tepesinde şöyle yazıyordu "Herkesin Meleği Vardır!"..Var mıdır?Yok mudur?Bu tartışılması bile gerek olmayan bir konu çünkü bilemiyorum sadece var olduğuna inanmak istediğim bir olgu..
Tam dükkanın yanından geçiyorum ne göreyim dünya güzeli yüzlerce melek farklı duruşlarda farklı boylarda bembeyaz yüzler ve kanatlarla..Hele o kar kürelerine ne demeli hemen fiyatlarını sordum alırım onları ben kafama koydum ya artık..İnternette uzun bir arama sonunda o kürenin aynısından buldum tabii bir tanesini daha bir sürü vardı :)
Buda tatlı melek..



İçimi sıkan şey evde neredeyse hiç melek şekilli bir biblomun olmayışını fark etmiş olmamdır..
En yakın zamanda bir kaç melek edinmek gerekli olmuş..
Şimdi gördüğüm diğer bibloların benzerlerinden buldum onları paylaşacağım..

Bunlarda tatlı biblocuklar..Ve böylece bir tanıtım işlemini daha başarıyla bitirdim...
Melekleriniz bol olsun..Hep yanınızda olsun..

Not:Güzel bir video buldum..Minik bir tuvale melek yapım işlemi anlatıyor..İlgilenenler için mükemmel ..İyi seyirler..

Not:Buda benim kolyem ..Aslında sondaki renkte yani gümüş ama flaşın etkisiyle birinci resimde altın rengi çıktı sanırım arka fondan kaynaklı..





2 yorum:

  1. Merhaba. Blogunuzu tesadüfen buldum ve melek biblolarına bayıldım. Nereden alabilirim? Mağazanın yerini yazabilir misiniz lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmırde alsancak devlet hastanesinin yan sokağıdan bulabilirsiniz ..

      Sil