18 Eylül 2011 Pazar

Yağmur Bu Şehire Uğra

Bu şehire yağmur yağmazsa benim yüzüm nasıl gülsün..
Nasıl göz yaşlarımı rahatca akıtabilirim yoksa..
Keşke yağmur yağsa..Kafama beremi takmazdım..Çıkartırdım..Yüzümü yağmurun öpmesine izin verirdim..Hem yağmur kirletmez..Temizdir öpüşleri yağmurun..Karşılık beklemez yağmurlar..
Yağmurları severim ben...Şu çisildeyen yağmurlar..Bu yüzdendir belki en çok ilk bahar sevdam..Çünkü en güzel yağmurlar nisan yağmurlarıdır..Hem yararlıdır nisan yağmurları..Hiç bir yağmura benzemez onlar...
Herkesin sevdiğidir yağmurlar..Yağmurlar başlar tüm başkılar..Mutsuzdur insanlar yağmurlu günlerde..
Bugün yağmur yağmalıydı mesela..Ben üzgündüm mesela..Yağmurum nereye yağıyor..
Kime yağıyorsun ey yağmur..
Kimleri ıslattın hangi ağaçları,yaprakları,böcekleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder