11 Ekim 2011 Salı

Beyefendi dediğin..

Beyefendi dediğin böyle olmalı arkadaş..Beyefendilerin azaldığı şu günlerde bugün ben bir beyefendi daha var olduğunu gördüm..
Otobüse bindim..Gerçekten çok kötüydü üstümde laboratuvar önlüğüm ile yağmurda otobüsü yakalayacağım diye koşuyordum..Otobüste üstümü değişmek zorunda kaldım..Yer olmadığı için bir tabureye oturdum ..
Yolun yarısına kadar "Paoulo Coelho" nun kitabını okuyarak geçirdim..Yaklaşık 40 sayfa okumuştum..
Derken sıkıldım..Savrulup duruyorken yaklaşık 2 karış ötemde bir çocuğun en sevdiğim filmlerden biri olan "Yüzüklerin Efendisini "izlediğini gördüm..Serinin son filmini izliyordu ..
Bende izlemeye başladım..Nede olsa zararım yok ki..Sonra çocuk sanki bana doğru tutuyor gibi geldi..Ama kendi hüsnü kuruntum sanıp izlemeye devam ettim..Süper bir yerdeydi..Boz Gandalf, Ak gandalf a dönüşmüştü...
Birden çocuk dönüp kulaklığı uzattı"Dinlemek ister misin?"..Tamam o anda şok oldum bir an ..Utandım..Ama nasıl oldu bilmiyorum aldım..Ve taktım kulağıma ...Bana doğru tuttu minik ekranı ..İngilizce idi ama yinede anladım çoğu yerini...Sağ olsun böylece yolumun yarısı o sıkıcı tabure üstündekinden daha güzel geçti..
Buradan sarktığı falan durumunu çıkartmayın öyle bir durum yoktu çocuk toplasanız 5 saniye yüzüme bakmıştır..Zaten sonra duydum ki sevgilisi mutlu olsun diye "Bülent Ortaçgil" konserine bilet arıyormuş...Gerçekten Allah sevdiğine bağışlasın..
Birincisi centilmen bir insan olduğu için taktirimi kazandı..Beyfendi dediğin böyle olur efendim..Birde beyfendi kalmadı sanıyordum..Tamam bende kütük değilim korkmayın lütfen bende teşekkür ettim zaten..Ve karar verdim son seriyi bir daha izlemeliyim..Çünkü hayret ettim ki o kadar sahne unutmuşum...Bu çok üzücüydü..Bir bakıma da sevindirici çünkü ilk defa izler gibi oldum..
Neyse vel hasıl kelam efendiler..Demek ki hala dünyada insanlar varmış..Vardı biliyordum ama artık sık karşılaşmıyoruz malesef insanlarla..
Ve böylece ilginç bir gün daha biter giter..

                             Beyefendi dediğin Marlon Brando gibi olmalı efendim..Ben diyeyim de ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder