1 Ekim 2011 Cumartesi

New Day

O ne dedi?Bu ne der? Hayır bundan böyle umursamıyorum en azından ahlak felsefemi koruduğum sürece başka insanlar beni artık alakadar etmiyor..Bu gün çok heyecanlıyım..Direksiyon kursum başlıyor..O yüzden hem gergin hemde mutluyum..Bugün ders çalışacağım direksiyon kursundan vakit kalırsa arkadaşlarımla gezmek istiyorum  :(
Offf düşünsenize benim araba sürdüğümü..Kötü şoförlerden olmak istemiyorum..Biz bayanlar evhamlı olduğumuzdan ihtiyatlı araba kullanıyoruz sanırım ama kimse bayan şoför sevmez değil mi..Öyle olmak istemiyorum..Umarım karakterimdeki korkusuzluk burada da bana yardımcı olur..
Ayrıca amacım içinde artık daha güçlüğüm...Bakalım elimden neler geliyormuş bu günden sonra bunu göreceğim..
Ama başaracağımı biliyorum..İstediğim zaman neler olabileceğini biliyorum...
Tek eksiğim bu yolda yanımda yürüyecek kimsemin olmaması...Ama oda zamanla olur değil mi..Hem tesadüfler falan vardı..
Neyse bugün her şeye rağmen mutluyum..Çalışma masam gene kitaplarla doldu ..Anlayamıyorum nasıl olup da bu masa hep kitapla doluyor ..Haftalık temizlik günüm hayırlı olsun ...
Bana kolay gelsin...


Artık yepyeni bir ben..Kendime koyduğum kurallar..Ve hedeflerle yepyeni beni savaşçıyım...
En sevdiğim parçayı da buraya yükleyerek damgayı vuracağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder