7 Ekim 2011 Cuma

Tvlerdeki Tecavüzler ve Gerçeklik

Yani bazen buraya bile yazamıyorum bir şeyler bu sıkıcı çünkü bu seferde kendimi izleniyor gibi hissediyorum..Hayır burası benim özelim halbuki değil mi..Yok ama bazen öyle hissetmiyorum ben ..
Neyse velhasıl kelam konuya girmem gerekli..
Tv deki dizilere göz attınız mı? Aslında konum bu değildi ama şimdi aklıma geldi...Sanırım konuda bu olmalı çünkü aslında bu konuda bir kaç yazı yazıp sadece taslakladım..Ama bu yazıyı öyle yapmayacağım..
Bu akşam boş olduğum için tvye baktım..İçimde bugün sıkıntı var..Malesef benimle ilgilenecek biri de olmadığından bende tüm gün ev temizliği ve tv başında günümü geçirdim..Hatta yazı yazmaya çalıştım o bile olmadı..
Akşam tv ye bakıyordum..Uzun süredir ya ben bu diziye bir kez bakayım dediğim"Bir Çocuk Sevdim" ile karşılaştım..Kanalları değiştirirken "İffet" dizisinin reklamını gördüm..Dün "Fatmagülün Suçu Ne?"yi izledim..
Bilmem bütüne ulaşabildiniz mi?
Tamam ben söyleyeyim.."Bir çocuk sevdim" de Mine karekterindeki kız sevdiği çocukla beraber oluyor ve hamile kalıyor..Beni üzen yegane şey herkesin kıza sırt çevirmesi oldu...Ve evet gerçekte de böyle değil mi dünyamız..Oysa o daha 17 yaşında ..Korunmasız ,savunmasız..Hata yapma çağında..
"İffet" adından anlaşıldığı gibi İffet adlı kızımız sevdiği adam olan Cemil tarafından tecavüze uğrayıp hamile bırakıldı sonrada "aldırda kurtulalım " dedi o pislik domuz..
"Fatmagülün Suçu ne ?" Fatmagül; hayvan sürüleri tarafından tecavüze uğradı..
Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki pek çok salak kız arkadaşımın Fatmagül de çok uzattı canım bu ne ya depresyon halleri dediklerinde ağızlarını yırtmak istedim..
Ziraa yaşamayan insanlar bunun piskolojisini nasıl bile bilir..İnsan düşününce bile tüyleri diken diken oluyor..
Ziraa iki günde eski popilasyona katılması beklenmesi hem abes hemde muktedes..
Ben şunu belirtmek istedim aslında; Tv lerde ne kadar tecavüz konusunun işlendiğine ..Dedim ya tüm gün tv ye baktım Trt 1 de denk geliş "Sende Gitme" adlı filmde hamile bir kız kocası olacak herif tarafından tecavüze uğramış sırf o herif hapise girmesin diye kızı adamla evlendirmişler kızda evlenince kaçmış..Ama hamileymiş..Falan filan..
Ya ne oluyor bu ülkede..
Hayır Youtube a girdim aşağıda görmüşsünüzdür çocuk videoları var altına bazı pislik şahsiyetler çok iğrenç şeyler yazmış ya onlar çocuk,bebek ya siz nasıl aşşağılık sapıklarsınız ya..
İleride nasipse bizde evlenip çocuk sahibi olacağız böyle bir dünyaya neden insan çocuk getirmek istesin ki..
Hatırlarsanız 2 yada 3 yıl önce 15 aylık bebeğe kırk yaşlarında adam tecavüz etti.
Gerçekten bunları duymak ..İnsanı derinden yaralıyor..

Bir yandan bakıp üzülüyorum reyting bunlar diye bir yandan hayatın en kötü gerçeği..Kendini savunamayan kadınlara erkeklerin ettiği bu zulümleri görmek..
Tabii herkes bir değil..Elbette namuslu erkekler var tıpkı namussuz bayanların olduğu gibi ama konumuz o değil..

Ya savcılar, hakimler bile artık tecavüz edenin yanında ya ..Bu ülkede kızlar,kadınlar,kız çocuklar hatta ve hatta erkek çocukları güvende değil..Hakimlerin iş yükü azalsın diye tecavüz edeniyle evlendirilecekmiş daha doğrusu evlensinmişler..Artık  işler hızlansın diye piskoloji raporu alınmayacakmış..Ne olacak o kişinin ruh sağlığına..Beden iyileşir ama  ya ruh..
Sevgili savcı ve hakimler ya tecavüze uğrayan siz olsaydınız..Bu kadar rahat olur muydunuz..
Şunu bilelim ki başımıza gelmedi diye rahat olamayız..Dünyamızda ve ülkemizde olacak her yasa uygulama sadece bizi değil gelecekteki bireyleri de alakadar edecektir..

Keşke daha iyi bir dünya olsa ..Şunu da ilave etmek istiyorum ki hayvanları bile tecavüz etmeye başladı bu vicdansızlar..Biri bunlara dur desin her gün gazete ayrı bir haber..
Her gün yeni bir haber duyuyoruz..
Gene bugün tv yi değiştirirken "Adanalı" adlı dizide bir sahne gördüm dikkat ederseniz bunlar hepi topu 10 saat içinde tv de gördüklerim..Bayan benzin istasyonunda benzin dolduruyor tam arabasına binmişken bir adam gelip "iyi günler bu bizim yeni suyumuz buda broşür "diyor ..Kadında alıyor ne bilsin..Meğer o broşürde uyuşturucu madde,var ve kadın ne olur olmaz diye gene içinde uyuşturucu olan suyu içmiyor ama ne bilsin broşürde olduğunu..Ve broşürü açtıkça kadın bayılıyor..Adamlarda tecavüz etmek için tam harekete geçecekken kadını oradaki bir karakter kurtardı ama o kadından önce 4 kadın daha aynı yöntemle tecavüz edildi..
Bu kadar çok tecavüzün artması dizilerde ,kitaplarda,haberlerde işte bunlar insanlık ayıbının tam kendisi ve gerçeğin dışa vurumu..
Daha kaç can yanacak..Suçlu sadece o sapıklar değil..Onların ebeveynleridir aynı zamanda çünkü o aileler öğretti pek çok şeyi..Kızlarını esir yaparken oğlum ,yiğidim aslanım yap diyen onlardı..Unutmasınlar ki her kız evlatta bir ana babanın yavrusu..Bir can..
Sadece kadınlar değil ,minik erkek çocukları,hayvanlar ve bebekler..Bunlar sadece et parçası değil..Kullan çöpe at gibi bir zihniyet olamaz...Kendi annenizin ,bacınızın başına gelmesini istemediğinizi el kızına da yapmayın..Bu sadece tecavüz değil taciz de olabilir..
Dilerim bundan böyle daha iyi haberler duyarız..Malesef sadece dilemek zorunda kalıyoruz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder