8 Ekim 2011 Cumartesi

Yeni Bestem-Yüreğinde

Bir yıldız kayar gökyüzünden
Beş yıldız beş dilek derinden
İçimizde saklarız tüm o sevdaları ve nefreti öfkeyi kederi
İçinde saklarsın kederi
Vurur atmak varken en dışarıya derken
Öfke durdurur kederi
Sen bile Sen bile duymazsın
Bir gün görürsem seni
Ya tanıyamazsam diye korkarım
Anlamsız bir hüzün içinde savrulan
Sanki boşlukta gibi kaldım yüreğinde 
İçinde 
Sende sadece bir anı kaldım belki de
Yüreğinde 
İçinde
Sende sadece kaldım bir anı belki de

Bir gün senle 
Karşılaşmalıyız belki bir sokak başında 
Geçerken
Biz bir gün seninle
Sahilde belkide
Bir martıya simit atarken
Simit atarken
Yüreğinde 
Ta içinde
Belki de kaldım ben bir hatıra diye
Yüreğinde 
Ta içinde 
Sadece beklenendim derinde
Gelmemiştim
Görmemiştin 
Uzattım ellerimi bilmemiştin
Görmemiştin
Gelmemiştim
ben uzattığımda elimi 
Görmemiştin....
G.Ü

Bir bestem daha oldu..
Uzun bir aradan sonra ilk defa beste yapabildim..Ses kayıdımı koyamıyorum..Koysamda çok kısık sesli söylemişim ama gerçekten de müziğiyle uyumlu yaptığım bence başarılı bir şarkı oldu..
Biliyorum sadece sözleri okumak kafi gelmez ama olsun..

2 yorum:

  1. Öncelikle yazılarını çok beğenerek okuyorum. Hatta doğru düzgün takip ettiğim iki blogtan birisi senin bloğun. Yazıma yorum yapan Nazillinin sen olduğunu fark ettiğimde çok şaşırdım açıkçası. Ama yazıların daha çok ilgimi çekmeye başladı. Bunu da belirtmeliyim. =)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım çok mutlu oldum bende bir seni birde Çiğdemler adlı blogu takip ediyorum gerçek anlamda..Buradan onada görürse kucak dolusu selamlar..Ben anne tarafımdan nazilli olduğumdan sık sık geliyorum ve çok severim..Seninde yazıların çok içten.. :)

    YanıtlaSil