27 Kasım 2011 Pazar

Direksiyon sınavı komediyası

Bugün ehliyet almak için tabi ki direksiyon sınavına gittim..Saat 9 da başlayan beklemelerim 13 de son buldu ve güzel bir sürüş ile günü kapattım..Aslında işin komik kısmı üstteki olayda..Evet bu yazı bana geldi..Bir çocuk tarafından elime sıkıştırılıp kaçıldı..
En hastalıklı olduğum dönemde çöp kutusunun yanında aman kimse görmesin diye burnumu silerken biri gelip "Pardon sapık sanmayın lütfen!Ben 2 saattir sizi izliyordum..Şey neyse diyemeyeceğim..Özür dilerim...." şeklinde uzaklaşınca bende elimdeki mendile baka kaldım "Ne oluyor ya" şeklinde "Hay Allah'ım ya " diyerek sırama döndüm harbi çocuk 10 dan 13 kadar gözlerini dikti bana bakıyor korkmaya başladım, kişiler gidiyor yapayalnız kalmaya başlamıştım bir yandan bana şirin gözükmeye çalışmak için çocuk sevmeler, saçını düzeltmeler..
Derken bir minik velet yanıma koşarak geldi "Abla fhweljfjgnvmidjlfv"  dedi ve elime bu kağıdı tutuşturdu..Gülmek istedim sokak ortasında gülemedim kaldım yırtıp atacaktım ama ibretlik olsun diye çektim önce sonra yırttım..
İşte benim komik ,garip bir günüm..
Ve bir gün başıma bunun geleceğini biliyordum :D Çünkü bir arkadaşımla çok alay etmiştim hay şom ağızlıyım ya..
Neyse sağlıcakla kalın ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder