25 Kasım 2011 Cuma

Her zaman ki gibi nereden nereye

Kimya sen beni mahvetti ya gerçekten özellikle analatik kimya..Hala mantığını anlayamadım..Aslında laboratuvarları o kadar harika bir ders ki tek başımıza deneyler yapmak kadar eğlenceli bir şey olamaz..
Yine de her şey oluruna varacak ve ben hepsinin üstünden alim allah geleceğim..
Eee kendi başlıca 210 sayfa organik kimya bitirmiş bir bireyim...Onun mu üstesinden gelemeyeceğim değil mi..
Neyse günlerdir yazı yazmak istediğim için şuan aslında abuk subuk şeyler yazmakla meşgulüm ..
Sınavlar bittikten sonra çok ciddi bir kaç yazıya değinmek istiyorum..
Özellikle de kadına şiddet temalı bir yazı yazmamın zamanı geldi bence çünkü bilen ve bilmeyenler için bugün kadına şiddete karşı günü ve anayasamız kadın haklarını koruyan bir kaç yasa çıkarttı dün gece ve bugün  resmi gazetede sanırım yayınlanmış olmalı..Dilerim bundan böyle kadın hakları daha çok korunur..
Aslında savunduğum sadece kadın hakları değil masum her bir kadın,erkek bireylerin korunması unsuru..Son olarak buradan yargı merkezlerimizi hem bu yasadan dolayı kutlar iken hemde "13 yaşında kendi rızası ile 26 adamla ilişkiye girdiyi" onayan yargı mekanizmasını şiddetle kınıyorum..
13 yaşında bir kız çocuğunun barbie bebeklerle oynamak dışında bir düşüncesi olmadığını bilmem için yada bilmeniz için bir pedagog olmamız gerekmiyor..Hepimiz en azından biz bayanlar o dönemden geçtik..Eğer yasalar bile tecavüzcülerin yanındaysa diğer yasalar bizi koruyamaz..
Dilerim Aihm de daha iyi sonuçlar çıkar şuan genç kız olan kızımıza...
Daha iyi bir dünya için hepimiz savaşalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder