6 Kasım 2011 Pazar

Kim-sin Ya..

2 akşamdır organik kimya çalışıyorum..Fessenden ile bütünleşme boyutuna geçtim..Şuan midem bulanıyor çalışmaktan ..Akşam olunca kurt kız değil ama kimya kız falan oluyorum..Mecbur oluyorum..Hocayı anlamak şöyle dursun duyamıyorum bile..Zaten elimde olmayan sebeple geçen gün derse geç girince zaten ipin ucu kaçmışken daha da kaçtı..Bir kaç güne de bebeğim geliyor..Onunla ilgileneceğim diyerek dersimi yapayım dedim..Malum tatil..186 sayfa efendim ve ben dün gece ve bu gece toplamında 110 a gelebildim..Fena sayılmaz..Bir kaç sayfa anlamadım geri döneceğim -3 diyelim ona..
Bazen cinnet geçiriyorum ..Sabah öğle akşam kimya yüzü görmek tiksinti veriyor ..Eskiden 4 saat kimya gördüğümde ölürdüm..Şimdi sabah 9 akşam 5e kadar kimya..O da yetmiyor evde 8 den 11 e kadar kimya..Kimsin sen ya..Bana bu iğrenç esprileri de yaptırdı..Ders çalışırken çiğdem çitleyen tek kişide benim bu arada..Keyifli de değil ki..Sizin o lise kimyadaki organik dersiniz değil karıştırmayın..o güzeldi..O günler ah..Neyse dersime geri döneyim oyalandığım için bana ceza 11-30 kadar yapacağım..
Ölürsem beni servet(Fessenden) ile gömün hayatımdaki tek servetim bu zaten..

2 yorum:

  1. yazıyı epey önce okumuştum da alttaki şeyi bugün gördüm, yazıya tekrar rastlayınca paylaşasım geldi.

    beş dakikamı almıştır anlamak, bakalım sen ne kadar hızlısın :)

    http://9gag.com/gag/492249?ref=fb-share

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten sesli güldüm sanırım hala H2O nun ne olduğunu bilmeyen binlerce insan bulabilirim :)

    YanıtlaSil