13 Kasım 2011 Pazar

Teyze Olmak..

Teyze olmak..
"Oğlum teyzen kim senin?" dendiğinde o minicik parmağın sadece seni göstermesidir..
Teyze olmak anne yarısı olmaktır hatta o bebeğin size ısrarla" Anne" demesidir..
Teyze olmadan önce bazı duygularım yoktu ama şimdi bir bebeğe bir şeyler öğretmek, sevmek  ..Biricik ablamın güzeller güzeli biricik oğlunu sevmek..Elimde olsa kalbimdeki tüm sevgileri ona verebilirim..
Ama bugün emeklerimin ödülünü aldım..
Yanına yattım beni izliyor kocaman gözleriyle..
Birden tutup boynumdan bana sarılmaz mı.. Parmağını burnumda gezdirip kıkırdıyor..Gelip yüzümü öpüyor..Ben bırakınca daha sıkı sarılıyor..
Ayağa kalktım..Odadan çıktım hemen ağlıyor..Kıyamam tabi geri dönüyorum her seferinde..
Daha demin ablam oğlum "Teyzeni göster "dediğinde gülerek yanıma konuşup minicik parmaklarıyla beni gösterdiğinde parmaklarımı öpesim geldi..
Onu kucağıma alıp döndürdüğüm de yüz kere dönmek isteyen yere bırakınca ayaklarıma düşen meleğim..
İleride büyüyüp koca adam olunca şuan neler hissettiğimi bilmeni istediğimden bunu sana yazıyorum bir nevi geleceğe sana mektup diyebilirim..
Sen teyzenin ilk göz ağrısının ..
Seni kocaman seven senin deyiminle "Anne Deyzen"..
Sevgilerimle.
                                                   Buda benim yeşil başlı göven ördeğim...

2 yorum:

  1. Hiç ayrılmasın teyzesinin yanından minik afacan :)

    YanıtlaSil
  2. Keşke ama babasının yanına gidecek tabiki o zaman ayrı düşeceğiz..Sağlıklı ve mutlu olsunlarda ben beklemeye razıyım

    YanıtlaSil