17 Aralık 2011 Cumartesi

Almazsan Öldürürüm!

Yemin ediyorum yok böyle bir reklam nasıl bir ruh hastası panda efendim bu ..Almazsan o delici bakışlarıyla adamı felç edip her türlü eziyeti yapacak kadar bir zalim panda..Tam bir parodi :) Hatta komedi hatta abartmıyorum trajedi..Dikkat ederseniz reklamda pizzacıda çalışan adam bariz türk hatta ben türk insanını her yerde tanırım o tip o kılık hiç değişmez yurdum erkeğinin standart halidir amerikaya gitse tuttuğum gibi "Türksün sen yalan yapma"derim isabetli atış yaparım..Türk'ün panda tarafından taciz edilişi var..Panda alman pandası..Hasta bu panda hele o alışveriş marketinde adam ve oğlunun dramı nedir yahu..Pandanın oradaki ayağına özellikle dikkat etmenizi tavsiye ederim..Sonunda zaten yusuf yusuf olan müşteri utanmasa tüm peynirleri alacak :)
                                         Just how no why :)

2 yorum: