25 Aralık 2011 Pazar

Yeni bestemlerden

Aşk dediğin eğlence diyipte geçmiyor.Söz bitince her şey silinipde geçmiyor.Sen gidip dönünce yüreğin de bir pençe içini delip geçiyor..Suç sende değil bende ..Kabul ettim bende..Herkes desin bilsem de ..Unuttum ben seni bir yerde..Işık saçan bir yerde..Gökyüzünde ellerim bellerim de..Sensiz geçen günlerimde ..Yaşadığım günler işkence...Bir umut gibi sevdiğim seni sevdim..Bir aşk değil bir ömrü sana biçtim bu aşk beni bitirdi içimden içime sakladım seni her yerde...Kimseler görmedi yüreğimi..Kimseler bilmedi sevdiğimi ama ben gizledim bilirim sevdiğim suç bende...Suç bende..
Aptalım ben aptalım..Severken saklayan bir aptalım..Gözlerimde yaşlar hala...Seni görünce ağlayan bir aptalım..Sensizim sevdiğim ben sensizim..Yaralı bir kalp gibi derindeyim..Görmedin sevdiğimi hissetmedin..Aşk denen bu yolda yürümedin..
Aptalsın..Aptalsın görmedin kalbime aptalsın sormadın bana bir kez sever misin diye aptalsın bir daha anladım..Biz kaybettik biz yorulduk başlamadan biten bir şeyde kavruldum biz kaybolduk biz mahvolduk bu aşkın içinde yoğrulduk..
                                        Bir yeni beste daha geldikçe yazıyorum..Her zaman gelmiyor..Tabii siz bunun melodisini hiç bilemeyeceksiniz ama olsun ne bileyim okuyun geçin yahu..:)

3 yorum: