27 Ocak 2012 Cuma

Harp çalmak istiyorum

Harp çalmak istiyorum ben..Bunu çok fazla istiyorum.Biliyorum çok büyük ve Türkiye'de bunu öğrenmek gerçekten zor ama sesi kulağıma zarif gelen iki enstrümandan biri.Ve ben gitarla dikiş tutturamadım..
Çünkü çok sıkıldım ama bu çok hoş.Bence bir bayanın eline yakışabilecek bir çalgı..Evet ben bunu çalmalıyım..İkinci en sevdiğim piyano..Piyanoda yetenekli biri olduğumu daha önceden görmüştüm tabii ders almadım hiç nota bilmiyorum sadece bana gösterileni çok güzel uygulamıştım sanırım bunu minikken zevk olsun diye org çalmaya borçluyum ..
Harp bana hep eski yunan mitolojilerini ve deniz kızlarını hatırlatır..Hera'yı hatırlatır..Sanki denizin dibinden gelen bir sızı gibidir lirin sesi..Mistik ve antik..Sanırım benim ne çok mitoloji ve tarih sevdiğimi bilmeyen kalmadı..Belki bu yüzden belki de hiç bilmediğim bir histen ötürü..Bir gün harp çalacağım..
Allah aşkına kızın ellerinin zarif hareketlerine bakın.
Ve biraz sabır ederseniz kısa bir süre duyuluyor ama 3:08 de arp i çok güzel sunmuşlar :)


4 yorum:

  1. Gerçekten muhteşem bir enstrüman...

    YanıtlaSil
  2. arp,halı dokuma tezgahına benziyor.dolayısıyla çalan da dokuyana... piyano daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen parayı verdin de biz piyanomu almadık :)..Hem hali dokumak zor iştir arpte dünya tarihindeki en eski müzik aletlerindendir herhalde birbirlerine ilham verdiler..

      Sil
    2. piyano değil de casio org alayım sana bi tane. ufaktan başlarsın...

      Sil