5 Şubat 2012 Pazar

Azbuz zamanlar

İlk site blog çalışmam azbuzda olmuştu ..Canım kadar sevdiğim şimdi bir kuzenlerle tanışmama vesile olmuştu..Sanırım bundan 8 yıl öncesinden bahis ediyorum..Dersi falan bırakıp saatlerce orada takılırdım..Peşimden bir yığın insan sürükleyip siteler açtırmıştım.Bir sürü okurum vardı ama biz bu kuzenlerle çok iyi arkadaş olduk..Halbuki benden baya küçüktüler ama maşallah beyin yaşları boylarını geçkindi..Zamanla da zaten gerçekten de büyümüşte küçülmüş olduklarını kanıtladılar bana..Bazı insanlar böyle işte bazısı sizden 50 yaş büyük olsa da sizden 10 yaş küçük gibidir tavırları bunlar benden 3 yaş küçük ama sanki akran gibiyiz..
O zamanlar tabii yeni yeni rocker olmuş biriydim..H.I.M adlı grubun solisti olan Ville Valo'ya karşı duyduğum samimi duygular ile yaşıyordum..Tabii o zamanlada John Bonjovi delisiydim..Gerçekten John kalıcıymış Ville gidiciymiş durumu oldu..Yinede severim onu..Gırtlağından çıkan sesi ve tabiki "Gone With the Sin" adlı şarkısını hala ve hala hiçbir şeye değişmem..İkinci favori şarkım diyebilirim..
Tabii benim küçüklerden kız olanda severdi Ville Valo'yu biz ikimizde saf saf aşıktık ona..Resimlerini paylaşıp yorumlar yapardık..Benim sitem ona göre baya ağır abi kaçardı onunki biraz daha çiçek böcekliydi..Tam isyan yaşlarımdaydım..Allahtan saf bir kız değildim..O yaşlar ne yaşlarmış..Ama çok sorunlu değildim.Tek ailevi sorunumuz benim rocker olmam gerçeğiydi.Tipik ebeveynler gibi benimkilerde korktu..Kedi kesecek bu kız..Anarşist olacak gibisinden tırstılar..Yapma kızım siyah giyme dediler..Ben dinlemedim..Zaten zamanla siyahtan bıktım.Pembe hiç sevmem ,turuncu ve sarı hiç giymem..Yeşil desen sadece asker yeşili giyerim..Kaldı mı bana koyu mavi ,kırmızı ,gri,beyaz,kahve..Ben hep bunlarla takılırım..Yeterki siyah olmasın koyu laciverte bile razıydılar..Neyse benim düzeldiğime kanat getirdiler..Bu arada o dönemde ben çevremdeki bireyleri rocker yapmaya çalışan bir misyoner gibi vızır vızır çalışıyordum..Ama yok ya olmadı bir tanesi bile olmadı..O hevesle zaten gitarım olmuştu onunla da klasik müzik bethoven ve mozart çalıyorum..İçimde ah kaldı bir Ege "Yaz Aşkım" çalamadım..Nedense kafaya koydum bu gitarı elime alıp tekrar deneyeceğim..Denedim de hala 9.senfoniyi ucundan bile olsa çalabiliyorum ...
Artık kendimi pink floyd,tori amos,bonjovi,aerosmith,goldprapp,,barış manço,adele falan filan gibi şeyler dinlerken buluyorum..Eskiden Lita Ford dinlerdim heyt be.."Kiss me Deadly" derdi..Nasıl derdi ama Ozzy ozburne ile düetleri bile vardı..Dinlenilesi bir parça ..Ama ben John severim..Onun yarattığı grup ve türevleride seviyorum mesela scorpions,Sebastian Bach(Klasikçi olmayan),whitesnake..Ben bunların insanıyım anladım..Zaten migrenim var eskisi gibi metallica falan kafam almıyor dinledim mi bir tek "nothing else matter" ve "wihskey in the jar" onlarıda bazen yarısında migren geliyor..
Öyle işte nostalji yapıp çocukluğa indim..
Eskiler ah eskiler..
Benim için klip çok önemli ben kurgulu klip severim o yüzden Aerosmith'in bu kız oynayan tüm kliplerini severim..Demiştim ya senaryolu klip severim.. :) İyi seyirler..

1 yorum: