28 Şubat 2012 Salı

Fanaa

Yine bir hint filmi ile geliyorum buraya..Enfes bir film bir arkadaşımın sen bunu izlemelisin dediği enfes ötesi film.Ben hint filmlerini artık sever oldum 3 idiots dan tanıdığımız Aamir Khan burada da başrol ayrıca Kajol da var.Kajol bilmeyenler için hindistanın en sevilen aktristlerinden biri aileside zaten oyuncu kökenli hep.Neyse ben aamir khan'ı duyunca hemen başladım izlemeye..
Konusu şöyle..Zooni kör ama dünyalar güzeli bir kızdır(ve tek kaş ) bir gün Delphi'ye(hindistanın başkenti) prense şarkı söyleyip dans etmek için gider.Orada tanıştığı tur rehberi çapkın Rehan buna kur yapar ve kızımız oğlana aşık olur.Rehan önceleri aşk peşinde değildir ama oda kızımıza tutulmaya başlar.Ve birlikte olurlar.Tam birbirlerinden ayrılacaklarken Rehan kızı trenden kaçırır..Ben açıkcası Rehan'ın prens olabileceğini bile düşünmüştüm kendi aklımca işte o aslında prens ve kızımıza aşık olacak derken öyle bir boyut aldı ki film ne oluyor ya demekten kendimi alamadım..Zooni için öyle üzüldüm.Yer yer boğazımda göz yaşlarım düğümlendi.Ağlayamadım tıkandım.
Düşünsenize gözleriniz açılacak.Artık kör değilsin sevdiğin erkeği bir bütün olarak göreceksin ve o gün gözlerini açtığında öğreniyorsun ki sevdiğin adam senin git diye tutturduğun yerde ölmüş ve sana bunlar onun eşyasımı diyorlar.Sen onu hiç görmedin o eşyalarıda elleyerek anımsıyorsun..
Aradan geçen 7 sene aslında Rehanın ölmediğini nasıl korkunç bir terörist olduğunu ve Zooni ile karşılaşmalarını ve sonunu içeriyor.Sonunu ve aralardaki en keskin yerleri söylemiyorum.Sanırım izlerek görmelisiniz enfes bir 3 saate yakın zaman geçirmek için ideal..
İyi seyirler..
Not:Bu filmde sıkca arapça kelimeler duyup oha türkçe diyebilirsiniz :)
Yerin dibinin on katından : Filmin müzikleri bağımlılık yapıyor hemen indirdim telefonuma ..
Mendilleri hazırlayın..

Güzel bir diyalog kaldı aklımdan bu filmle ilgili..Rehan aracın tepesinden atlar ..Diğer kızlar ağzı açık ayran budalası gibi ona bakıp el çırparken o Zooniye..
Rehan:Siz el çırpmadınız yoksa körmüsünüz ?
Zooni:Evet körüm yoksa sizdemi körsünüz?
Rehan:Allaha şükür değilim.
Zooni:Bir köre söylenecek en güzel laf.
Rehan:O yüzden değil yoksa böyle bir güzelliği nasıl görürdüm..

Ah beeeee..........
Zooninin Rehan'â ördüğü atkı..

4 yorum:

  1. 3 idiots muhteşemdi ama bu hint filmlerinde dans etme mottosu yok mu o bitiriyor beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli ve güzel buluyorum ben o dansları biz türk halkı olarak hep dram seviyoruz ya bana o danslar süper geliyor..

      Sil
  2. izleyelim bakalım, taare zameen par var bu arada izlemediysen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlayıp izleyemedim megavideoya tutuldum çok istiyorum devam etmek sağol :)

      Sil