2 Şubat 2012 Perşembe

İzmir'e Kar Yağarsa

Ve  izmir şehri bugün kar ile tanıştı yıllar sonra..2000 yılında gördüğümüz kardan sonra belki de bu bizim için bir mucize..Aman allahım dünyanın sonu mu geliyor ne dedirtecek kadar güzel ve soğuk..
Ablamla her zamanki gibi konuşurken bir anda onu gördüm evet.Camdan bir peri kızıymış gibi süzülen bembeyaz o nesne..Kalktım kapıyı açtım..Buz gibi hava..Donuyordum sadece pijamalarla olmak üşütücü..Ellerimi çıkarttım bir bebek gibi temiz avuç içlerime doluşlarını izlerken işte o an beynime kan hücum etti ve koşarak evde."Baba kar yağıyor her yerde kar..Karlar tutmuş." diyerek koşturdum durdum.Herkes yataklarından fırlayıp balkona geldi tabii babam hemen resim çekineyim dedi onu çektim sonrada ben çekildim.Ve muhteşem bir fikirle babam "hadi kar oynayalım" dedi.."Hem resimde çekiliriz.."dedi..Giyindik cicilerimizi ve parka gittik buda babamın muhteşem fikriydi deli gibi resim çekiliyorduk..Sonra apartman komşularımızda bize katıldı ve şenlik başladı.Benim sayemde başlayan kar topu savaşı yine benim sayemde hadi kardan adam yapalıma dönüştü..
Kardan adam yapmak zormuş anladım..Ama yaptık..Eve zor zahmet girdik..Babam arkadaşıma gitmeme  izin vermiyor çok kar yağıyormuş bir evde beni sap gibi bıraktılar..Kardeşim sinemaya giderken annemde günde gününü gün edecek iken..Ben odamda sap gibi temizlik yapıp ders çalışacağım.Tek zoru bana zaten herkese git bana kal..
Neyse yinede mutluyum kar gördüm en azından..Ve abaza olan bazı izmirliler lütfen artık şunu demeyim "İzmir kari gördü" çünkü iğrençsiniz tiksindirmeyin..
                                               Ben yaptım ben çektim :)

5 yorum:

  1. İzmire kar yağması çok güzel bir olay..İzmire kar yağmaz ama karın soğuğu gelirdi hep. Bu sefer kendisi gelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sadece bir kaç saat durdu ama tadını çıkarttık diyebilirim :)

      Sil
  2. Gerçekten muhteşem bir gün oldu İzmir için :)

    YanıtlaSil
  3. bekle beni izmir,sokakları deniz kokan şehrim benim,;bekle...

    YanıtlaSil