6 Nisan 2012 Cuma

Çöpçatanlar

Hayatımı çöpçatanlar bastı..Bir rahat bırakın benim medeni halim,ilişki durumumdan size ne ya .Olur olmaz kimselerle "yakışıyorsunuz,bak kızım akıllı ol iyi çocuk,bak sana gelirse bir sohbet et öküz gibi davranma" ya size ne!
İstemiyorum diyorum "asla olmaz demedin" diyorsunuz.."İstemiyorum" kelimesinde anlamadığınız şey nedir? Asla istemiyorum dediğimde de "içten söylemedin"diyorsunuz IQ nuzdamı bir sorun var var yani var sinir geldi bana .Benim cinlerim geliyor ama..Ne okulmuş bu sene ya her tarafım atraksiyon her tarafım çöpçatan her tarafım ajan kaynıyor.Mübarek aldığım nefesten korkuyorum artık.
Hayır en sonunda o çirkef kötü tarafım çıkacak haydi hayırlısı .Üstüme sabırlısını tanımam ama bakın bu taşta çatlamak için artık an bekliyor.
Nasıl bir ağ kurmuşlarsa Cia gibi her yerimden çıkıyorlar sinsice deney yaparken kaş göz işaretleriyle "hadi hadi naz yapma" naz yapmıyorum size kafa atacağım!!
Verileri alırken "hadi onunkini de yaz kalemi yokmuş" o kalemi burnunuza sokarım ha cidden..Şu okuldan kurtulayım göbek atacağım artık.Milletin tek derdi benmişim.İllaki biriyle sevgili olmam için yaptığınız gereksiz saçmalıklar yüzünden okula gitmek istemiyorum.Hayır iyi niyetini suskunluğumu bu kadar suistimal edilmesi artık hayret.
Ha gayret ninja hepsini kılıçtan geçirmeye az kaldı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder