8 Nisan 2012 Pazar

Haberi yok ama Jake Weber hayranıyım

Şu varki her rol üstüne cuk diye yakışıyor.Sivil hallerin,baba,eş,iyi bir mühendis hepsini cuk diye oynuyorsun..Buda yakışmış sana..Zuval giyse yakışacak adamlar var sende onlardansın birde smokin giyse de yakışmayacak ..Ah Joe varmı üstüne..Hiç sanmıyorum..Sen bu dünyanın insanı değilsin ki yeminle marstan falansın yoksa bu kadar olamaz yani.Gece gece gene geldin aklıma yok benim Medium izleme vaktim gelmiş.Ben All ve seni pek özlemişim..
İnanmak istemiyorum annemden bir yaş büyük olduğuna ya..Nasıl olabilir.Annen ne verdi sana ne yaptı nasıl bir süt o inanamıyorum..
Jake'i unutturuyor Joseph oluyorsun..
Bu uzun saçların yakışabileceği bir kaç nadide bireyden birisin..Millet Lost dizisindeki sarı kafayla kendini avutadursun ben bu alemde senin bir numara hayranınım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder