18 Nisan 2012 Çarşamba

Kuş olmak

Kuş olmakla ilgili kaçıncı yazım bu..Hayır bende bilmiyorum..Belki 3 olmuştur..
Kuş olmak istiyorum..Sanırım uçup herşeyden uzaklaşmak istiyorum..
Sadece ben kalmak istiyorum kanatlarımın sesi ve ben..
Hangi kuş olduğumun aslında pek önemi yok ama ben serçe olacağım..
Çok sevdiğim biri bana hep bir Serçe kuşu olduğumu söylerdi..
Bir serçe gibi heyecanla oradan oraya zıpladığımı,minik,sıcak kalpli,bıcır bıcır öttüğümü söylerdi..
Tek bilemediği şey kalbim hiç hızlı atmaz benim.Serçelerin ne kadar hızlı atarsa benimki o kadar yavaş.
Tansiyonu çok düşük olan biriyim.Genelde deli gibi koşsam da kalbim duracak kadar yavaş.
Neyse olay o değil.Ben kuş olacağım..
Küçükken ölen insanların kuş olduğunu düşünüyordum yani sadece kuş olmak isteyenler..
Hatta kendimin kuş olduğuma diğer hayatımda emindim..Çocuk aklı ve hayal gücü..
Koltuk altlarıma minder taktığım "cik cik" dediğim günlere gitmek istiyorum..
Kanatlarımı takıp bu diyarı terk etmek istiyorum..
 İşte böyle yapacağım kanatlarımla mutlu mutlu uçacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder