18 Nisan 2012 Çarşamba

Seninle olmak varya

Pek çok kişi bunu Bayhan adlı popstrar yarışmasındaki yarışmacıdan tanıdı..Ama bilen bilir ki bu nadide eser Metin Özülkü'nündür ve onun o güzel sessinden dinlemek bence daha güzel..Söz müzik eşi Eda ile kendisine ait.Eda-Metin Özülkü benim en yakıştırdığım çiftlerden biri nazar değmesin gerçekten çok yakışıyorlar.İkizleri ile mutlu bir hayat yaşarlar umarız....Klipte ünlü bir oyuncu oynuyor Kınalı Karda oynuyordu bu kız sanırım.Ben o diziyi izlememiştim ama zamanında ünlü bir dizi idi..Adını anımsamıyorum bu bayan oyuncunun ama çok sevimli bir şemali var..
Biraz bugün nostalji yapalım diyorum..Haydi iyi dinlemeler..




Öyle deli gibi esme başım dönüyor
hasretini verme baharın yerine
öyle arada bir bakma içim gidiyor
gözyaşını derme gülümün yerine
ölüm olda düş peşime ecel olda al başımı
eriyor içim yanıyor giderek 
yinede dayanamam sana ben
ölüm olda düş peşime ecel olda al başımı
eriyor içim yanıyor giderek 
yinede dayanamam sana ben
kim bilir kaç yıl daha böyle canım yanacak
seninle olmak var ya yeniden doğmak var ya
kim bilir kaç yıl daha sürgün çeker bu gönül
seninle olmak varya yeniden doğmak var ya

2 yorum: