7 Nisan 2012 Cumartesi

Üniforma

Bir üniforma görüyorsunuz ve tüm acı ve anılarınız aklınıza geliyor.Kafanızda bir anda tüm yaşadıklarınız geçiyor.Üniformalı orada dolandıkça dahada anılara gömülüyorsunuz.Asker tıraşı saçlar,talim yapmaktan kararan ten,tek tip giyilmiş üniforma.
Keşke diyorsun bunlar olmasaydı.Hep güzel bir anı olarak tanıdık olarak kalsaydı..Ama olmuyor..O anılar gidip yerine en kötüsünden belkide ömrünüzün tek depresyona girdiğiniz dönemini işaret ediyor.
Sen ki onu görmek bile istemezken bir üniforma çıkıp sana onu anımsatıyor.
Üniformalının elindeki telefona bakıyorsun.Tanıdık bunlar.Yürüyüş duruş her şey tanıdık..
O değil zaten o olsun istemezsin yolda görsen öyle bir yok sayarsın ki varlığından şüphe ettirirsin o kadar silmiştirsin.
Belki de tüm sinirin o fedakarlıklara,bekleyişlere,sabıradır.Ne vardır elinde sıfır hatta üstüne ihanet(hiç kanıtlayamamış olsan da bilirsin) ..
Belki de ben aynı şeyi bir daha yapıyorum.Bu sefer değmesini dileyerek..
Ben yinede daha olumlu daha ılımlı şeyler düşünmek istiyorum.Bugün kötü bir tesadüf olsa da sadece önüme sadece geleceği,yüreğimin değdiğine bakmak istiyorum.Sadece bu..

5 yorum:

  1. Her zaman yüreğinin sesini dinle o seni doğru yere götürecektir... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun benim yüreğimin sesiyle bir ilgisi olmadığını düşünüyorum artık..

      Sil
    2. Zaten öyle değil midir? Sen birine kalbini verirsin ama karşılığını alamazsın. Karşındakine de bağlıdır sevda ama emin ol senin yüreğin yanılmamıştır. O senin için doğru kişidir veya ondan ders alacağın kişidir...
      Sen yüreğini ihmal etme o seni doğru kişiye ulaştıracaktır. :)

      Hem çürüklerin olduğunu bilmesek, temizlerin değerini nasıl anlayacaktık.

      Sil
    3. Sen benim yukarıdaki muhabbetimi gayet biliyorsun ve bunu diyorsun.Konudan sapıyorsun baya baya..
      Dersimi çok iyi aldığımı da biliyorsun..Çürükler yok artık..
      Mutlu olmak istiyorum benimde hakkım..Seninde yüzün gülsün artıkın..

      Sil
    4. Evet işte onu diyorum. Sen artık çürük nasıl biliyorsun ve kalbinde biliyor. yüreğin bundan sonra seni mutlu edecek kişiye götürecektir.
      Mutluluk bulunması zor olsada en çok senin hakkın... Bir gün bulacaksın bana göre :)
      Eh elbet bir gün yüzüm güler, ama benden önce sen bir gül bakalım ;)

      Sil