8 Mayıs 2012 Salı

Dondurma

Efendim o nasıl dondurma yemektir.Bugün oturuyorum sınıf arkadaşlarım dondurma yemeğe karar verdiler..
Sende istiyor musun ? dediler..Yok ben almayayım hastayım ben..
Neyse bunlar alıp gelmişler..Kızlardan bir tanesi efendi efendi yiyor ..
Diğerinin ağzı kuyu gibi yahu dibine kadar sokuyor ağzının..
Efendim midem bulandı..
Yüzüne yeter be küçük dilinle bütünleşti diyesim geldi.Birde o kadar erkeğin arasında..Herkes hasta gibi izlerken..
Ne bileyim ya zaten sokak ortasında dondurma yemeği seven bir insan değilim genelde şu iki bisküvi arasındaki dondurmaları daha çok seviyorum..Böyle ne yüzünüze yapışır nede uygunsuz kaçar..
Ya lütfen kızlar ağzın dibine kadar sokmayın şu dondurmayı tamam eriyor ama hemen mahvolmuyor..
Yavaş yavaş efendi efendi yiyin..
Ha şu güzeller güzeli sarı şeker gibi yiyecekseniz ayrı ama böyle yemeniz içinde 5 yaşında olmanız lazım..
Not:Ya şu cimcimeye bak bu benim kızım olabilir mi ..Belki benim kızımda böyle olur :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder