27 Mayıs 2012 Pazar

Eurovision polemikleri

Yazmayacaktım aklımın ucundan dahi geçmemiş bir yazıydı bu.Ama sinir oldum ve ben sinir olunca harbi olurum..İki dakikalık arkadaş notu atmış mı diye dersten başımı kaldırıp facebook'a bakayım dedim.Çok af edersiniz bir dingil şahıs var iyi bilirim dingil olduğunu bir resim paylaşmış."Şarkıyı ingilizce söyleyen arkasında devamlı haç işareti gösteren yahudi şapkası takmış can bonomodan ne beklerdiniz ki ,kınıyoruz" falan şeklinde sanırım daha uzundu da bunun özeti böyle bir paylaşım gelmiş.
Öncelikle buradan gülüyorum onunda ağzının cevabını verdim ama buradan toptan cevap verelim.Can Bonomo'nun danışmanı gibi cevap vereyim .
Öncelikle Can Bonomo hayranı falan değilim ama din,dil,ırk yobazlığına karşıyım.İnsanların hangi ırktan doğacaklarını bilemedikleri gibi hangi dini seçeceklerini de bilemezler.Sadece bunlara bakarak insanları neden yargılıyorsunuz.Hepimiz insanız sonuçta .Adam gitti işini yaptı döndü geldi o sonucu hak ettimi bence etmedi.Çünkü izlediklerim arasında 4 güzel şarkıdan biriydi.Ki bence birincilik Azerbaycan'ın olmalıydı ne İsveç'i kim vermiş o oyları ..Neyse devam edeyim önce teker teker cevap vereyim.
Can Bonomo seferat yahudisi olmakla birlikte altını çizelim yahudi yani hristiyan değil.Yahudilerim bir sembolü varsa oda davutun mührü olarak anılan terslemesine yapılan iki üçgenin iç içe geçmesiyle oluşmuş bir semboldür yani Can bey kendi dinini orada göstermek istese haç koymaz davutun mührünü koyardı ki nitekim oradaki haç değil paşalar gibi bir çapadır.Yok Illuminati yapmışta yok haç yapmışta hangi kafanın ruh halini yaşıyorsunuz.Ya illimunati hakkında bildiği tek şey zamanın sitesinde geriye aktığı olduğunu bilen siz mi bunları söylüyorsunuz güldüm geçtim.
Gelelim şu şapkaya.Gerçekten hayal dünyasında yaşıyorsunuz siz ya bir kere yahudiler kippa takarlar.Kippada bizim yaşlı yada hacı dedelerimizin yada babalarımızın namaz sırasında taktığı bere mi denir emin değilim yada şapka aynı ona benzer onun baya minyatür halindedir bunuda sadece din adamları ve aşırı dindarlar takar.Can Bonomo'nun taktığı şapkayı o kadar film izlemenize rağmen hala öğrenmediniz kaptanlar takar.Ki bu şapka genelde kaptan ve çöpçü şapkası olarak bilinir.Yok o şapkayı kippa taktığı için takmış ya geçin bunları.Bunları yazanlarda bizi bu ülkede kürt,türk,laz,çerkez diye ayırmak isteyenler değil mi? Hala utanmadan Can Bonomo'ya saldıracağına önce insanlığından utan derim ben..
Son olarak ingilizce şarkı konusuna gelelim Sertap Erener ingilizce şarkı ile birinci olduğunda her yerde söyleyen siz değil miydiniz ne dokundu size şimdi..Dün "Everyway that I can" diye bağırıyordunuz ya ingilizce büyüsüyle yanıp tutuşuyordunuz.
Bunu yapmayın insanı insan diye yargılamyı öğrenin önce.Çok biliyorsan al kardeşim besteni çalgını Trt ye git ben katılacağım de yeterki artık şöyle insan düşmanlığı bölücülük yapmayın yeter ki.Bıktık..benim favorilerim;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder