23 Temmuz 2012 Pazartesi

Arşiv-3

Arşiv çalışmamı dört gözle bekleyenlere bugün biraz kıyak geçip fazladan resim koyacağım gene biraz hollywood biraz gerçek nostaljik temalı olacak..Öptüm..
Sanırım birileri kreşe gidiyor..Hadi el ele tutuşun bebeklerim..
Önümüze gelene 100 tekme :)

                                Bu adamın oldum olası çok karizmatik olduğunu düşünüyorum..
                                                                 Bence haksızda değilim..

+Aaaa şuna bak ağzı kocaman
-Dişleri büyük baya

Audrey Hepbourn olduğu yeri çiçeklendire dursun..
Çok tatlısınız çok demekten kendimi alamam çingeneler sizi...

4 Karede aşk yaşayalım.
1 sıkıca sarıl bana
2 bakışlarımız buluştuğu anda
3 biraz çıldırırım ama
4 seni mutluyum yanında
Ateşiniz var mı beyler?


Son olarak Marılyn Monreo ve Marlon Brando..
Marlon adamım zaten o gülüş ah ah tamam susuyorum konuşursam övgüler yağacak.
Kıskanmadım da değil hani..Neyse
Güzel bir çekim çalışması ..
Samimi bir ikili güzel pozlar..

Umarım beğeni almıştır..

Devamı gelecek..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder