24 Temmuz 2012 Salı

Chobits Kareokesi


Bırak seninle olayım
İkimizin buluşmasını garanti altına almak için ,sihir yapıyorum
Ellerimizin nazikçe kavuşmasına izin ver ve sonra bana bak ve gülümse
Şimdi gerçek hislerimizi açıklamaya duruşumuz yetmiyor
Ve aniden aşık oluyoruz
Bırak seninle olayım
Seni sıkıca sarmak istiyorum
Bırak seninle olayım
Bunda da hem japonca hemde ingilizce olarak sözlerini takip edebilirsiniz en güzeli buydu..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Şehir tüm gece bir deniz gibi sessizdi
Yolun sonuna kadar yalnız yürümeye devam ettim
Uzaktan gelen sesi takip ediyorum
Aramaya devam ediyorum o zayıf ,ahenkli olan ışığı
Eğer seni bulursam bir daha kaybetmeyeceğim
Gögsümdeki  acı ne kadar olursa olsun her zaman yanındayım
Her zaman

Yukarıda yazan sözlerin türkçe çevirisidir altında hem hikayesini anlatırken bir yandan üstte ingilizce kareokesi var..Şarkı aslında japonca benim izlediğim video ingilizce kaynaklı değil ama bu da aynı işlevi koymak için görür..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder