23 Temmuz 2012 Pazartesi

Chobits

Dün dizileri bırakıp anime izlemeye başladım.Benim animemin adı Chobits öyle güzel bir anime ki kim ne derse desin o benim ilk göz ağrım aynı zamanda..
Chobits;kendi hisleri ve öğrenme yeteneği olan neredeyse insan olup aslında robot olan efsanevi bir persecomdur.O presecomlar gibi yazılım programları ile çalışmaz kendi öğrenebilir aynı bir insan gibidir.
Hideki adında sapık ama iyi kalpli bir oğlan onu bulur.Fakat onun sadece bir persecom olduğunu sanır.İlk başlarda konuşmayı bile bilmeyen bu chobits Chii diyebilmek dışında bir şey söyleyemez bu yüzden Hideki ona Chii  ismini koyar aralarında zamanla çok farklı bir sevgi doğar.Bu arada Chii konuşmayı öğrenir ve pek çok şeyi..Bakalım ileride neler olacak ben 14.bölüme geldim daha 13 bölüm var çok uzun değil 23 dakika geneli tek sorun dolumu neyse boş vaktim var..
İzlemek isteyenlere güzel bir anime kimi kişiler yorum olarak ile Hideki'nin sapıklığından bahis etmiş ama ben genele bakarsam ki bence güzel bir çizgi dizi ve gittikçe eskiye oranla Hideki'nin ehlileştiğini söyleyebilirim.Korkmayın izleyebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder