29 Temmuz 2012 Pazar

My Princess

Yepyeni nur topu gibi bitirdiğim Kore dizimi size tanıtmak isterim..My Princess  yeni dizimin adı 16 bölümlüktü.Gayet güzeldi itiraf etmeli Oppamız çok yakışıklı ağzınız kulaklarınızda"Ottokeeee "diyerek izlerseniz şaşırmam..Ben ellerim yanaklarımda Ottookeee demekten kendimi alamadığım için ayrı bir durum her gördüğüm an koşarak Kore'ye varmayı planladım evet bunu yaptım ...Kendisinin geçen günlerde filmini izlemiştim adı "He is cool" du tabii orada daha çıtır kendisi şimdi yaşı 30 olduğundan tipi falan baya oturmuş neyse adama sapıklık yapıyor gibiyim şu imajdan ama ne yapalım yiğidi öldür hakkını ver demişler ne yapayım.. :)
Şu Kore dizilerindeki gibi aşk ve böyle karakterdeki erkekler nereye saklanıyor anlamıyorum.Hem tatlı huylular,hem sinirli,hem sevgileri için savaşmak için gözleri kara,yakışıklı,cesur,konuşmayı bilen,sevgilisi mutlu olsun diye her türlü şebekliği yapabilecek ve bundan asla utanmayacak her seferinde izlerken dilimi ısırıyorum bu yüzden.
Eğer sizde böyle şeyler düşünüyorsanız evet evet Kore dizileri size göre..Ve bu dizi gerçekten hoş.Zaman zaman sinir olacaksınız.Ama nedeni dizinin çirkinliği değil tamamen karakterlerle ilgili..

Konu:Lee Seol part-time olarak sarayda prenses kıyafetleri giyip turistler ile 5 bin won(Kore para birimi :won) karşılığı resim çekilen üniversite öğrencisi bir kızdır.Bir gün yurt dışından kraliyet ailesi mensubu gelir ve onunla fotoğraf çekilmek ister ama Lee Seol istemez diplomat Park ona çok para vereceğini söyleyerek ikna eder ve resim çekilir.Fakat üstünde yüksek mevla bulunan diplomat para veremez ve ona kartını verir.Üniversitede aynı zaman okurken çalıştığı için geç kalınca zor duruma düşer.Okulda profesör Nam'a aşık olan kız onun ilk aşkını araştırırken tesadüfler eseri diplomat ile tekrar karşılaşır.Fakat Diplomatın dedesi bazı şeyler planlamaktadır..

Daha fazla anlatırsam konu zaten çözülür ben birinci bölümden biraz sinyaller verdim..Beğeneceğinizi düşündüğüm bir dizi..
                                                                  Şu şirinliğe bakın ya :)
Nasılda tuttu çocuğum ya :)

İyi seyirler koredaşlarr...


Oyuncu kadrosu:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder