20 Temmuz 2012 Cuma

Proje Albümü-Aşk Kızı

Sahuru beklerken bir yandan Aynur Aydın dinlerken Erdem Kınay'ınbir proje albümü olduğunu gördüm burada "İşporta" adlı şarkısını dinledim proje albümünde en çok hoşuma giden şarkı bu şarkı yani Fatoş Dündar-Aşk Kızı oldu bir de Emina Sandal ile ingilizce bir şarkı var ama bu şarkıya bayıldım(Aynur Aydın zaten saymaya gerek duymadığım biri çünkü onu çok beğeniyorum şu ilk çıktığı günden beri ne yapsa helali).Özellikle Fatoş Dündar'ın şarkısı sesine bayıldım müzik kısmına diyecek şey bulamıyorum sesini kapatmamış ama gayet vurgulu olmuş.Sözleri de bence tüm bayanların hoşuna gidecek türden gibi duruyor şayet buna klip çekerse bence hit olur benden söylemesi..
Gece gece neler buluyorum böyle vakit geçiyorum işte ben de ...


                                                                   Değerini bilmeyen
                                                                   Hep kaybeder yaşanandan
                                                                   Kaderine fayda olur mu?
                                                     Yürekten saklanandan
                                                     Aldanmış sandın sen sevdikçe
                                                     Ve kendimden verdikçe
                                                     Yaşam mı sandın durmadın
                                                     Yaktın her sefer sendin kalbin hırsızı
                                                     Döndür bak bana gördün mü o yalnızı
                                                     Bitti uykular söndü can yakan sızı
                                                     Küllerden doğan karşında o aşk kızı
                                                     Aşk kızı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder