21 Ağustos 2012 Salı

3O. Olmalı olacak olsun..

Bazen bazı insanların gebermesini isteriz..
Hatta cehenneme düşseler imkanınız olsa odun bile atmak istersiniz üstüne..
Hatta bu insanları kafanıza defalarca asar,keser,döver ve mutlak suretle söversiniz..
Fakat öyle bir an gelir ki bunların hiçbirini zihnen yapmazsınız..
Bu anı ben unutuluş olarak farz ediyorum.
Yani artık o kadar unutulmuş ve yok olmuş ki bunu yapmıyorsun..
Peki sevmediğiniz bir insan için neden üzülürsünüz..
Sevmediğimi sandığım insan için üzülüyorum..
Normalde ölmesini umursamayacağımı sandığım bir insanın durumunun kötü olmasını öğrendiğimde niye içim cız etti..
Demek aslında düşündüğüm kadar sevmiyor değil mişim..
İçten içe ben onu seviyormuşum..
İnsan böyle anlarda sanırım karşı tarafın tüm hatalarını unutuyor.Ve onu sarmaya hazır oluyor..
Normalde sevmediğim zaman vicdansız biri olduğumu biliyorum..
Fakat bugün gerçekten kalben endişe duyduğum bir gerçek..
Kafamda hiç asıp kesmedim ama yine de olmasa bile önemsemem derdim..
Şimdi olmasa yine de bir eksiklik olur gibi geliyor.
Bazı insanların sadece varlığı yeter sanırım..Onlarla dertleşmezsin..
Farklı dünyaların insanıdırsınız ama yine de hayatındaki bir demirbaş gibidir..
Sırf bu yüzden affedersin onları..
Aslında benim affetmediğim kimse olmadı bugüne kadar..Sadece sevmediklerim var..
Sevmediklerime yapıyorum zihnen zulüm..
Aslında zulüm yaptığım kendim miyim?
Evet sanırım sorunun cevabı..
Umarım düzelir..
Umarım dipcik gibi ayağa kalkar..
Bunu kalben isterim..
Olacak..Olmalı..Olsun..

2 yorum:

  1. benim kafamda eziyet ettiğim yüzlerce insan olmuştur hayatımda :) halada var ne yalan söyliyim (: sadist olduğumdan değil, haksızlığa nefretimden..

    nyks

    YanıtlaSil
  2. Benim de oluyor ama kısa süreli..
    Yok ya biz sadist olsak bu kadar acı çekmeyiz..

    YanıtlaSil