14 Ağustos 2012 Salı

Arabesk kız;

Bugünlerde pek arabesk dinlemiyordum aslında ne oldu bugün bilmem dilime Yıldız Tilbe'den El adamı adlı şarkı dolandı sonra ardı arkası kesilmedi.Neyse sabahın köründe hazırlanırken bir yandan bunu söyledim.Bugün topuklu giymiştim gene arkası tahriş oldu hep böyle oluyor ya neyse yine de çok yakıştı elbiseme tıkır tıkır doktora gittim tomografi istediği için tomografi çektirdim çok garipti acayip cızırtılar çıkartan bir cihaz yatıyorsunuz falan.Doktor niye istedi bilemedim neyse ya ne olacak ölsek ne fark eder yaşasak ne fark eder..
Evet bu tarz bir konuşma yapan bir insan zaten arabesk takılır demekten kendimi alamıyorum.Komik bir kız değilim.Kendi yüzüm gülmezken kimsenin yüzünü güldürecek havamda değilim aslında bugün güldüm ailemle olunca yüzüm gülüyor onlar samimi  şükür birde evde somurtursam artık kendimi atmam gerekir.Ne atması tabii atmam benim daha yapmam gereken öyle çok şey var ki;
Mesela bir kaç gün önce bizim yeni italyan enişte Francisse  ve Emel ablamı uğurlamaya gittim.Kısmetse fransaya gitmeyi planlıyorum ,planlarımı tek başıma yapmalıyım değil mi?Hani aklımı başıma denk alıyorum artık.
Sonra bu ameliyat var onu halletmem lazım tırsıyorum ya minicik ameliyat tamam ama korkuyorum biraz içten içe..Zaten benim kemik kırılmış ne ara kırıldı bu ya daha iki hafta önce dipcik gibiydi kırdık gül gibi kemiği..
İngilizce öğrenmek için kurslara baktım ileride bir ingilizce blog açarsam çok havalı olurum olurdum ama şimdilik öğrenemedik hem pek havalı olacağımı düşünmek garip çok havalı ne ya havalı falan olmaz benden olsa olsa enterasan olur ciddi olur falan ama havalı olmaz güzel falan olur benden ancak.Of yalnız yavaştan güzelim diyip kendimi poh poh ettim sanki vay ben vay ne saçmalıyorum ya konuya dönelim biz..
Aaa evet yapacak listemi anlatıyordum.
Evet yapacak listem içinde korece kitabımı yalayıp yutmak kışa kadar ingilizceyi öğrenip şu burslu dımbırtı var koreye uçur beni onu düşünüyorum.Bizimkilere demedim ama babam beni destekler Canım ya çok seviyorum onu kanka resmen.Bir insanın babası anası nasıl bu kadar arkadaş olabilir ya her şeyimi dinlerler anneme bazı konular kıyaklı tabi üzgünüm babacığım öpüldün.
Sonra aa dostlar bu kız madem daha kendisi için özel seçilmiş olanı bulmadı onu  bulmak zorunda.Bundan sonra o beni bulmak zorunda kalacak benim artık arama durumum yok Hey hayatımın erkeği neredesin diyelim o zaman değil mi? of saçmalamıyorum tamam mı gerçekçi oluyorum sadece ben burada..
Sonra ileride ben anne olacağım ya minik çekik gözlü sarışın mavi gözlü bir kızım olacak mesela zeytin gözlü dudu kuşu ağızlı bir oğlum olacak evet ya bu benim hayalimdeki çocuklarımın profili ama tabii burada gerçeklik payı olan kısım var ise oda benden mavi gözlü sarışın çekik bir evlat çıkabilir dedem kazakistanlı oğlum çekik gözleri var mavi heheheyytt neyse tabii ben cinsiyet veriyorum ama tabii fark etmez sağlıklı olsun sanki kızıl kafa olsa sevmeyecek miyim tam tersi ne olursa olsun seveceğim.Hatta dünyada en çok onları sevmeye mekanizmalı bir anneleri olacak biliyorum gelecekteki eşime yazık be ..Neyse bana ne saçmalamak bedava değil mi durmak yok devam..
Sonra benim daha gitmem gereken ülkeler var.Belki babam gelir o çok sever böyle şeyleri belki tek giderim.Tek derken kafile ile şu turlar falan ile..
Bir kere gitmem gereken liste;Kore,Japonya-kiyoto(bunun benim için anlamını bilen bilir çok özeldir benim için),Kahire(bu piramitleri görmeden ölürsem sözlerim açık gider.),Kanada(sadece oraya taşınayım mı diye bakacağım vallahi),İskoçya(tüm sevdiğim aktörler iskoç ben bir teftiş yapıcam havasından suyundan falan mı ),Karadeniz turu,son olarak atalarımın topraklarında gezeceğim eski Yugoslavya dan benim şehirlerimi..Çok gezecek bu kız ömrü yeterse ..
Tabii istiyorum ama olacak mı ?demeyeceğim bunları yapmalıyım az çok hayatımda istediğim şeyleri yaptım ve hep tek başıma yaptım.Ailem hep bana destek oldu.
Tek başıma İstanbul'a,Çanakkale'ye gitmem Antalya'ya gitmem bunun göstergesiydi.Korkmadım hiç hep güvende hissettim..Kendime inanıyorum
Sonra evimde kesinlikle çalışma odası olacak oda içinde kocaman bir kitaplık olacak orada oturup kitap okuyup,çalışıp ,vakit geçireceğim mesela..
Mutlu olacağım.Gerçekten mutlu olacağım ve mutlu edeceğim.Sevdiklerimi mutlu edeceğim onlarla mutlu olacağım onları hep seveceğim.
Geçen günlerde kardeşimin eskiden yaptığı bizim zamanımızda popüler olan testlerden o bana yaptırmış 5 sene arayla iki kere yaptırmış gelecekten ne yapacaksınız? diye sormuşlar çok ilginç diğer sorularda fikirlerim değişmiş ama bu soruda ikisinde de tek bir şey yazmışım Mutlu olacağım! ..

Yıldız Tilbe ile başlayan müzik şölenim yüzbinbeşyüzellialtı kere Onur Mete dinleyerek bitti.Kendimden utandım ya ben Onur Mete'yi çok severim bu şarkıyı nasıl bilmiyorum pek ünlü bir şarkıymış vallahi üzüldüm.Kıyamam kim kırdı kalbini nasıl sözler yazmış..Ah ulen boşver Onurcum ya (Cum yalnız yuh bana)..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder