20 Ağustos 2012 Pazartesi

Bu aralar;

Her şey bu aralar öyle iyi gidince korkmaya başladım..
Aman kulakları çekip dişe vurmalı..
Heyecan ile C.B.Ü'ye gidip S. ile kayıtlarımızı alıp Ege'ye geçmeye can atıyoruz..
Okulda yalnız kalmıyorum böylece..
Aslında insanlar beni ürkütüyor artık korkuyorum onlardan ama her şey iyiye giderken korkmak istemem..
Ama insanın içinde güven bir kere kırılınca çok tedirgin oluyor.
Olsun biliyorum bu sene her istediğimi bulacağım her anlamda ve mutlu olacağım hissediyorum..
Her şey kötüye gidiyor derken meğer güzel günlerimin başlangıcıymış tüm felaketler..
Şükürler olsun diyip aman nazar değmesin diyelim..
Çok heyecanlıyım sanki ilk defa üniversiteli oluyor gibiyim ne saçma..
Belki de en çok istediğim üniversite olduğu için böyleyim..
Tabii ailemin çok sevinmesi cabası neredeyse kanatlacaklar..
Böylece 3 kızları da İzmir üniversitelerini okumuş oldu kardeşimle birlikte.
Allah çabucak bitirmeyi nasip etsin..
Umarım bazı derslerin muafiyetinde sorun olmaz..
Olmaz olmaz inşallah..

2 yorum:

  1. Her şey kötüye gidiyor derken meğer güzel günlerimin başlangıcıymış tüm felaketler..
    "
    umarım benimde kötü giden günlerimin sonu böyle olur.

    herşey gönlünce olsun :)
    -
    nyks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer inanırsan ve sabır edersen öyle olacak Nyks..
      Sanırım bir insanın gözyaşı aktığı zaman gerçekten kalbense Allah onu başka şekilde mutlu ediyor..
      En içten dileklerimle umarım artık seninde öyle olacak mutlu olacaksın ve mutlu yazılarına yorum yapacağız sevinçle..

      Sil