12 Ağustos 2012 Pazar

Chobits biter

Ve Chobits bitti..
Bana ders verdi sanki..
Biricik Chii-chan çok sevdiği kendisi için özel kişisini buldu.Hideki'si onun sevdiği onu seviyor.Ve bir chobits olduğunu önemsemeden.İnsan olmasının ne önemi var.Aşk her zaman aşktır!

Chii-Hideki?Sen benim için özel olan mısın?Chii,Hideki'yi seviyor.Hideki Chii'yi seviyor mu?
Hideki-Hideki
            Chii'yi seviyor.
Chii-Chii kendisi için özel olanı seçilmiş olanı buldu..

Ve Chii kendini feda etti artık yok olmalıydı çünkü kendi için özel olanı bulmuştu.Mutlu olmuştu,mutlu etmişti.Ama bir perscom'un yapamayacağı şeyler vardı gitmeliydi.Fakat Hideki'nin sevgisi galip geldi Chii yok olmuşken bir robot olmasına rağmen anladı.

Mutluluk neydi?Mutluluk sevdiğinle birlikte gülüp ağlamaktı.O sana git dediğinde bile sıkıca sarılıp gururu kenara bırakıp gitme demek gitmemekti.Chii bunu anlamıştı.Hideki onu çok seviyordu.Hideki'de onu mutlu etmişti.Chii bir tanecik Hideki'sine geri döndü çünkü o tek başına değil Hideki ile mutlu olmak istiyordu.Chii kendi için özel olanı buldu..

Chii'nin Hideki'ye şarkıda söylediği gibi ;
"İkimizin buluşmasını garanti altına almak için ,sihir yapıyorum
Ellerimizin nazikçe kavuşmasına izin ver ve sonra bana bak ve gülümse
Şimdi gerçek hislerimizi açıklamaya duruşumuz yetmiyor
..."
Ve mutlu son ile bir anime serisi son bulur..
İzlemek isteyenler izlesin Ecchi falan değil korkmayın ben sonuna kadar izledim.
İyi seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder