21 Eylül 2012 Cuma

Bir şeyler

Bir şeyler var benim bilmediğim bu dünyada
Bir şeyler gizli saklı bahçelerde
İnsanlar el ele sokaklarda
İnsanlar çiçekler ağızlarında -konuştukça dökülür ağızlardan
Gümbür gümbür atıyor neden bu taşlar
Bangır bangır bağırır bu kalpler -hey duy biraz!
Sustuk sustuk yeminler ettirdiler
Sözler vardı hiçbiri tutmadılar
Bir şeyler var benim öğrenmem lazım
Hangi kitap biraz karıştırmalı
Adım adım koştum ben ona
Birden baktım gece olmuş ayazda
Soğuk geçen bir yazın ardından
Sıcak kış yanıyor her taraf
Bir şeyler var benim bilmediğim bu dünyada
Bir şeyler gizlenmiş sandık içlerine bu diyarda
Çeyiz sandıkları gibi oymalı
Karıştırıyor bir çok yaramazca
Hayat denilen şeyi oyun sanmışlar
Kırdıkları kalpleri unutmuşlar
İnsanlar sokaklar dolaşırken
Umursamaz sevdalı kuşlar
Bir eli bir ele tak sıcak olur o zaman
Bir eli bir ele tak o zaman dersin
-Bir elin nesi varmış..
G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder