18 Eylül 2012 Salı

KarmanÇorman Yazılar Vardır Ya Buda Öyle

Yorgunum..Uyuduğum halde yine uykum var.Ama yatınca bir karabasan gibi çöküyor kabuslar üzerime.Türlü türlü çeşit çeşit bir girdap gibi.Bir adam var kalbi olmayan.Ve ellerimi kalbine sokuyorum.Kış gelmiş olmalı hava biraz bulutlu gibi..Korkuyorum sanki..
Güzel rüyalarıma geri dönmek istiyorum.Niye böyle oluyorum sanki.Tüm her şey rüyalarımda fışkırıyor sanki..Uykum var yine de.Her şeye rağmen yine yatacağım.Uyumak için delireceğim.Şu kyk da çok canımı sıkmasa bari.Haydi hayırlısı.
Aslında sonsuza kadar uyuyabilirim potansiyeli hissediyorum kendimde ama şükür öyle çok saatler uyumuyorum..
Yalnız şu keyfimi yerine getirdi.Her zaman temizlik yaparım pek övgü almadım bugüne kadar  ama dün halam elbise dolabımı görünce "Ne kadar güzel dürülmüş derli toplu.." deyince pek keyiflendim.Bazen bunu hastalık haline getiriyorum yok donlar yok elbiseler pantolonlar sonra straplezler askılılar diye ayırıyorum biraz psikopatça ama gerçekten çok iyi oluyor rahat oluyor baya..
İstediğim tür çalışma masası buldum fakat almam için bir süre gerekli sonra tabii baya para biriktirip bir istediğim daha var onu almalıyım.Kumbara daha tam takır kuru bakır durumunda azıcık para var oda ancak içimde bir şeyler var demeye getiriyor..
Akşam yediğim kokoreçi hiçbir şeye değişmem ..Her yerde yenilmiyor bu meret.Öyle güzeldi ki herhalde İzmir'in en güzel kokoreç yapan yeri.Transportör deniliyor sanırım 3 tekerli gırgırgır diye ses falan bile çıkartan bir araba içinde yapıyor adam ama yemede yanında yat.Yanında buz gibi cam şişe içinde ayranla of mis.O ayran içince bıyık yapacak falan..Adı da "Sosyete kokoreçcisi".ama görmeniz lazım adamın aracı önünde millet birikiyor müdavimleri(bakınız şekil A) birikiyor.Oradan sadece İzmir'in bir kaç yerinde gördüğüm ve bizim orada bulunan biraz reklamını yapayım çok sevdiğim ama fazlaca tuzlu bir dondurmacı var.Cidden çok pahalı adamlar sadece yazın dondurma satarak tüm kışı geçirebiliyor.En az 2 tl zaten bir külah dondurma oda çok değil yani.Adı "Gelato Roma" (bunu uzunca süre galete roma diye okuyan hodullardanım.)ama cidden değer..Ben sadece vanilyalı sevip yediğim için diğerlerini umursamıyorum ama krokan,muz,kavunlu dondurma çeşitleri de çok güzel zaten çok fazla çeşit var..
Büyükçe bir kap içince yaptırıp yedikten sonra ki oradaki çalışanlar tarafından biraz kıyaklıyız..
Öyle işte ama asıl yazım birazdan..



2 yorum:

  1. :) açık kalmıştır bir yerlerin, zaten rüyaların da tersi çıkarmış. lezzetli yiyeceklere gelince, zaten öyle salaş yerlerde oluyor, ben de pek seviyorum öylesini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kesin açık kalmıştır :)
      Evet çok iyi oluyor pahalı yerlerde bile böyle lezzet olmuyor..

      Sil