19 Eylül 2012 Çarşamba

yeni blog !

Açmaya karar verdim fakat sadece resimler ve resimli yazılar olacak şimdiden duyurmak istiyorum..
Genelde resim paylaşmayı çok seviyorum ve biraz blogum kargaşa içinde daha önceden yemekleri ayırmıştım şimdi resimleri ayırmak istedim..
Umarım beğeni alır..
Şimdiden teşekkürler..
                           Yeni Kan Burada!
Bu arada adını gerçekten ne koyacağımı bilmiyordum ve o sırada gözüme ilişen pudra fırçasından ilham alarak ve bana aynı zamanda resim yapmayı anımsattığından böyle bir şey koydum..
Bye..

2 yorum:

  1. O zaman hayırlı olsun :) Ben yemek blogun olduğunu da bilmiyordum, bak :) İsmi de çok yaratıcı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol canım evet birde arkadaş ile ortak yemek blogumuz var pek bir şeyler yazamasakta arada yaptıkça koyuyoruz güzel oluyor :)

      Sil