8 Ekim 2012 Pazartesi

Pisteki çocuklarınız alın lütfen

Dün kuzenimin düğünü vardı.Şükürler olsun kazasız belasız atlattık.
Kendi saç makyajım ultra kısa sürmesine rağmen önce evdeki tüm hanımlara "bana özendiler" eyelineer çekmek zorunda kaldım.Sonra kardeşimin abla bana oje sür demesiyle kızarak "öğren artık ama" diyerek sürerken annem ve halam bize de demezler mi..3 bordo ojeli oldular.Normalde annem hiç oje sürmez ama çok hoşuna gitmiş olmalı ben çok sevdiğim pembe renk hatta ben ona barbie bebek pembesi(denemek isteyene golden rose 30) diyorum herkesin çok sevdiği ojemi sürmüştüm.
Elbisem zaten çok içime sindi öyle böyle değil.
Sonunda çıktım yola askeri binaya gelince tabii bir süre çantalarda belge ara ara geçen ömrümüz ki aslında 3 dk değildir ama ömür gibi sürdü.
En kötüsü o uzun eteklerimle merdivenlerden çıkmaktı.Ve bir kez daha anladım ki ben iyice büyümüş ya resmen topuklu ile artık düz ayakkabı gibi yürüyorum o an mutlu oldum.
Kuzenle karşılaşınca "makyajın çok güzel eyelineer'ını ne güzel çekmişler." dedi bende göğsüm kabara kabara "kendim yaptım" dedim.Herhalde dünyada bir kadını iltifat aldığı o an ile uzaya giden kadının ruh hali aynı olmalı ikiside tavan yapar..
Neyse birileri şimdi ismi lazım değil yakın akrabam saçlarını yaptırmış sözde ama uzaylı gibi olmuş.(Dikkat çekemeyen bayan profilini andırmaktadır.Buradan anlaşılıyor ki yazan kişi sinirlendirilmiştir aslında..)
Neyse yemekler geldi.Benim leğen gibi mide doyar mı alt tarafı meze tabağıyla bee..Bir an o kadar sandım kahroldum arkadaş.Ardından peş peşe yemekler gelince "aferim doyurun " dedim.
İsmi lazım değil yakın akrabamın böcek kadar yaşı başı ile ben bu yaşımdayım babamın karşısında içmedim ki zaten içmiyorum hiçbir zaman o yaşında şaraplar,rakılar..
İçki yaşı 17 ye düşmüş resmen yazık yazık.Biz öyle bir şey yapcaz varya böyle unutup falan babam gözüyle bitirir.Koca 40 yaşında kuzenlerim babamdan çekinip sigara bile içemiyorlar laa..
Neyse dans müziği çaldı babam tarafından vals'e davet edildim.(Vals,çaça,harmandalı dışında dans etmeyi bilmiyorum.)Ama dans müziği 10 dakikadan fazla sürdü artık benim sağ bacakta bir uyuşma oldu.Kavalye değişimi yaptık bu sefer kardeşim babama geçmişti.Ama içten içe "Off oturcam ben desem ayıp olur mu acaba."diye düşünüyordum artık zaman akıp giderken dayanmadım "otursam olur mu?"..Ve rahatlamıştım..
Bir ara zorlana benim gibi insanı roman havasına kaldırdılar tabi ben sadece ellerimi çırpıyorum..
Kardeşim döktürüyor böyle manyak güzel bir şekilde.
Bu sırada bir felaket oldu.Pişttiiiii..
Bir zevkdaşım ile karşılaşmıştım.O an sevdim onu bir kere zevklerimiz uyuşmuş ne güzel.Taktir ettim onu o an.Canım benim demek istedim.Ama bir yığın kadının olduğu ve kadınlar piştileri affetmez hemen yerime oturdum uslu uslu izlerken bir yandan kafamı kaldırmadan Somali'den gelmiş insanlar gibi yemek yerken ve göbeğinde bir kaf dağı oluştururken elimden tutulup Damat halayına çekildim.Damat halayındaki halay kısmını yapmasamda çok iyi şak şak yapıyorum..
Çok eğlendim.Hiç oynamadığım kadar oynatıldım.
En sonunda pişti olduğum kızda durumumuzu fark etti hemen kocası yada nişanlısı olabilecek beyefendiye doğru kaydı.Diyaloğu tahmin edebiliyorum.
Şükür güzel bir düğün oldu kazasız belasız topukları kırmadan bitirdik..
En son kapanışı 10.yıl marşı ile bitirip eve gelip yataklara uçtuk ve resmen yorgunluktan rüya görmedim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder